~* Juni Bebisar 2013 *~
Så fort jag stänger ögonen och försöker somna så får jag en buff, och jag ler sådär fånigt lyckligt..en kille som redan retas med sin mamma :)
Så fort jag stänger ögonen och försöker somna så får jag en buff, och jag ler sådär fånigt lyckligt..en kille som redan retas med sin mamma :)
Vi funderar på namnet Vincent till våran lilla prins :)
Madelen21: Elias och Liam står/stod också på våran lista men som sagt lutar åt Vincent :)
Madelen21: du har smittat mig med ditt prat om semlor :) har vart sugen i flera dagar nu och jag gillar inte ens det, brukar köpa hem till mannen men nu köpte vi även till mig så får vi se om det är lika gott som jag föreställer mig :)
Nä nu ska jag beställa våran vagn, Tako Laret :)
Tycker också att man vill börja få i ordning för bebisen...vi kommer åka upp till Ullared i slutet av februari/början av mars för en massa shopping :)
Får passa på att shoppa medan min skadade disk i ryggen orkar för den känns redan rejält mycket och tillsammans med foglossningen som börjat så känner jag att jag vill få så mycket som möjligt klart..
Humm, har fått lite stickande på sidorna av magen...började igår...någon som känner igen det?? Tänker att det är mycket som händer där inne så försöker att inte bli nojjig och tänker att det nog är helt normalt...den lille killen buffar då och då och lugnar mig :)
MissMe83: Tack! :) Försöker ta det lugnt...första graviditeten och allt är så nytt...har många Ängla barn bland mina vänner så det är väl det som triggar igång nojjan ibland...men försöker njuta och blir överlycklig varje gång han buffar i min mage :)
Vet inte om jag skrivit det i denna tråd innan men det lutar åt att våran lille kille kommer heta Vincent :)
Vad köper ni för storlek på bebiskläderna?? Är rädd att köpa för litet/för stort...är ju första barnet för oss...får kanske köra på det säkra och köpa från storlek 50-62 :P
Solrosen: 160mil till Malmö...då bor ni högt upp i landet?? Jag och min man flyttade ca 150mil och hamnade i Skåne..bodde i Luleå innan :)
Har tänkt att nått blir i 50 och rätt mycket i 56...