Inlägg från: ThereseJohansson |Visa alla inlägg
  • ThereseJohansson

~* Juni Bebisar 2013 *~

Vart igång och städat idag och sedan bakat efterrätt till morgondagen då vi får gäster...nu är min höfter sååå trötta, tungt att ens gå uppför trappen till övervåningen och de ömmar lite...värker i ländryggen..tycker jag brukar vara igång betydligt mer då jag jobbar inom förskolan (har semester nu)...ni som vart gravida innan, vad tror ni, början på foglossning?? Kan tillägga att jag har skadade diskar i rygg och överrörligt bäcken sen innan...men känner inte igen denna känsla...

• ThereseJohansson

Vi har kikat på vagnen jumper...ska titta på den i butik nästa helg, så har vi RUL måndagen efter så ser allt bra ut med bebis och att vi gillar vagnen så ringer vi och beställer den efter RUL (är i v20 då) :)

• ThereseJohansson
    Ung Mamma 91 skrev 2012-12-30 15:13:08 följande:
    Jaha tjejjer , börjar närma sig UL nr 2 :) ska ni kolla kön ?
    Kan man se så vill vi gärna veta vem som bor där inne...sedan blir vi givetvis överlyckliga för vilket kön som helst Glad
  • ThereseJohansson

Jag får också riktigt ont i ligamenten när jag nyser eller hostar...det liksom hugger till...hinner jag dra upp benen eller göra mig "dubbel vikt" eller sätta handen vid dem och trycka lite i samband med nysning/host så känns det mindre :)

• ThereseJohansson

Usch vilken dröm jag haft i natt!! Vaknade helt uppstressad och förtvivlad av en dröm där jag drömt att jag börjat störtblöda, så kändes den så där verklig..fy säger jag bara!! Samtidigt som jag ville gå upp på toa och "kolla mig" så var jag livrädd men skönt att inse att det verkligen bara var en dröm! :) dock kunde jag inte somna om och börjar nu bli trött så jag tar nog och vilar en stund på soffan nu :)

Gott Nytt År till er alla! Tänk att vi får våra små bebisar 2013 :)

• ThereseJohansson

Jag skulle aldrig dricka alkohol nu när jag är gravid så här blir det ett glas vanlig läsk :)

• ThereseJohansson

Kickilina: låter som ett bra sätt att fira nyår och grattis till att det blir en liten pojke :)

• ThereseJohansson

Har kramp eller ett tryck som kommer och går i mitten på högersida av ryggen...haft njursten för över 1år sedan påminner lite om det men ändå inte....började igår...

• ThereseJohansson

Börjar också att mer å mer tro det är njursten, tycker smärtan blivit intensivare men det de gjorde sist var att ge mig diklofenak och har det hemma men är missbildningsrisk av dem så de tar jag absolut inte...har samma medicin mot migrän och läkaren på mvc sa att jag kunde ta det enstaka gånger om jag fick mycket migrän...men skulle det sedan va nått med barnet så skulle jag inte förlåta mig själv! är väl bara försöka kämpa sig igenom det...funderar på att lägga mig i badkaret och försöka slappna av..

• ThereseJohansson

Baby Lei och Alexandra: jag har inte heller jätte tydliga rörelser men det är nått jag inte känt tidigare som händer där inne så jag gissar att det är bebis, hoppas iaf det :) känns som små knackningar eller som att sprätta med fingrarna inifrån magen, känner det några gånger per dag...längtar sååå tills RUL på måndag :)

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~