• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Madelen21

Baby lei: täcke har ja inte haft till mina, då de varit väldigt varmt på sommaren då dom fötts...Jag har bara haft en filt på, givetvis nåt varmare när det varit kallt ute..

Jag har dom senaste dagarna haft ont i huvudet, vaknat på nätterna å ont i huvudet och inte kan sova mm... urinen luktar blää.... måste ringa min bm idag... har tid där på fredag kl  13.. trött har ja oxå varit...
    ush börjar ju fundera när urinen luktar blää å så.... lär höra me bm va hon säger så får vi se. 

• Kickilina

Madelen, låter som du dricker för lite! Då blir det stark, koncentrerad, illaluktande urin och huvudvärk!

Zora: Åh, så skönt att få komma hem!!!!

Jag kommer bädda i vagnen med kudde (tror jag) jerseylakan och med virkad filt/lapptäcke...

• Kickilina

Premismamma: menar du att värkarna nu kört igång på riktigt??

Nä, nu får det nog bli hallonbladste för mig med med tanke på alla de fördelar du tog upp Hjärtat! Jag har aldrig riktigt vågat tidigare graviditeter...

• Meoow

Vart hittar man hallonbladsthé då? Finns det i vanliga mataffären?

• Hannathu

Eftersom sonen föddes på hösten så vet jag inte hur man bäddar på sommaren - inte för varmt är väl alltid ett riktimärke.

Vi har tunna våfflade jerseyfiltar som var kanon första sommaren med lilleman så de får vara med igen, likaså gallerfiltarna

• Hannathu
    Premismamma skrev 2013-05-14 23:10:44 följande:
    Känner ingen det där. Ont son xxx.

Jag fick låna ett gåbord när jag var på sjukan. Önskar att jag fick ta med den hem men det fick jag inte :(

Kändes helt otroligt skönt. Fråga sjukgymnasten. 
    Vad kändes skönt?

jag har spikmatta, TENS, värmekuddar och förra graviditeten testade vi med akupunktur som inte var något vidare.
  • Hannathu

glömde ju - har bälte ( två olika till och med) men det gör bara mer ont när jag har dom på

• SandraBaniasadi

Oj vad kul att jag hittat hit.. hade ingen aning om att såna här forum fanns.. Seg liksom.. Jag har BF den 8/6 men har redan väldigt mycket förvärkar,, shit jag är inte redo än.. Vet att det blir en pojk och det är mitt andra barn..Har ni skapat någon Facebookgrupp?? Där kanske det är lättare att "ses"??! Någon som håller med? kramar Sandra, Stockholm

• Oreos
    idab91 skrev 2013-05-15 00:00:48 följande:
    Köpte hallonbladste idag :) är ingen te drickare men ska försöka!
    Jag tycker det är supergott! Lite syrligt, men en riktig favvo hos mig! Synd att det är lite dyrare än vanligt te, annars hade jag druckit det även då jag inte var gravid.
  • Oreos
    Meoow skrev 2013-05-15 08:14:17 följande:
    Vart hittar man hallonbladsthé då? Finns det i vanliga mataffären?
    På hälsokostaffärer finns det.
Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~