• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Hjärtat3

Va på kontroll idag, och denna envisa bruden har lagt sig på tvären igen! För två veckor sen låg hon med huvudet ner. Tid på sjukhuset om 11 dagar för nytt ultraljud och ev vändningsförsök. Rynkar på näsan

• Hjärtat3
    Kickilina skrev 2013-05-17 14:22:37 följande:
    Hjärtat, det var då väldans vilken envis tös! Men då kommer hon komma långt i livet...
    Hon brås nog på sin morfar. Skulle alltid sätta sig på tvären. ;)
  • ThereseJohansson

Har under kvällen börjat känna lite tyngd känsla nere i magen..1v till snitt så är väl lilleman som börjar trycka sig neråt...

• Moniica

Ja han är ju mer elr mindre färdig nu Therse. Själv ligger lillebror högt hos mig fortfarande. Det e rätt drygt faktiskt. Obekvämt, trångt och ont gör det så fort jag rör mig
    Men det e bara att hålla ut 13 dagar till för mig och 7 för dig. Snart får vi träffa våra pågar

• ThereseJohansson

Jo, och som man längtar efter sin bebis nu :)

• Madelen21

lyllo er therese och moniica som har så himla lite tid kvar... ja har 32 dagar, men som min bm sa åt mig igår: nästa gång du kommer är bäbis fullgången, 29 maj :)

• Baby Lei

och jag hade exakt tre veckor kvar till mitt snitt igår! Fick ju ett snitt datum en dag efter bf.
    När hade ni andra beräknad förlossning?

• Madelen21

Baby lei: jag har beräknat 19 juni enligt ul men enligt sista mens 17 juni. Här har ja varit vaken sen 05.30 kan fasen inte sova.... men så jäkla skönt å bara höra klockan ticka!! Alla i familjen sov till för 7 minuter sen. kl 7.10 ropa älsta kuckeliku klockan är sju :) haha så rätt hon hade :) Så nu är vi vakna här.
    Helt galet klockan är inte halv åtta än å det är redan 13 grader ute!! capribyxor på :) jag har både hunnit äta frukost och tagit ett morronbad här:) skönt me lugn å ro på morron innan barna vaknar :)
    nu sitter ja å lyssnar på bruno mars å slappar lite i väntan att dom andra ska komma upp ur sängarna :)
    idag har jag inte planerat nåt spec än. kanske åka å hälsa på en släkting, baka en äpplepaj och på eftermiddag ska vi grilla :) vår granne tycker vi grillar jämt haha.. han har typ grillat 2 ggr å vi grillar varje helg typ :)
    igår grilla vi laxfile inlindad i bacon.. om ni inte testat så gör de för de e gör gött :)
    Va har ni andra för planer i helgen?? är ju pingst tänkte om ni brukar göra nåt särskilt?? i morron kommer svärmor ev hit så ja lär försöka städa lite idag igen, ja iaf dammsuga å plocka ihop igen :)

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~