Baby lei: jag har beräknat 19 juni enligt ul men enligt sista mens 17 juni. Här har ja varit vaken sen 05.30 kan fasen inte sova.... men så jäkla skönt å bara höra klockan ticka!! Alla i familjen sov till för 7 minuter sen. kl 7.10 ropa älsta kuckeliku klockan är sju :) haha så rätt hon hade :) Så nu är vi vakna här.
Helt galet klockan är inte halv åtta än å det är redan 13 grader ute!! capribyxor på :) jag har både hunnit äta frukost och tagit ett morronbad här:) skönt me lugn å ro på morron innan barna vaknar :)
nu sitter ja å lyssnar på bruno mars å slappar lite i väntan att dom andra ska komma upp ur sängarna :)
idag har jag inte planerat nåt spec än. kanske åka å hälsa på en släkting, baka en äpplepaj och på eftermiddag ska vi grilla :) vår granne tycker vi grillar jämt haha.. han har typ grillat 2 ggr å vi grillar varje helg typ :)
igår grilla vi laxfile inlindad i bacon.. om ni inte testat så gör de för de e gör gött :)
Va har ni andra för planer i helgen?? är ju pingst tänkte om ni brukar göra nåt särskilt?? i morron kommer svärmor ev hit så ja lär försöka städa lite idag igen, ja iaf dammsuga å plocka ihop igen :)