• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Vicke

Åh blir så arg på mej själv, kan inte va glad över min graviditet fast jag vill... Är ju livrädd att något ska gå fel, det blir ju bara värre för varje gång. Pust, går i ide ett par månader tror jag ;)

Ida 051005 & Noah 070716
  • Blåbärssaft

Vicke- I know the feeling! Det är sjukt att man inte kan njuta fullt ut! Jag berättade idag för en av mina närmsta tjejkompisar och uttryckte min oro men hon sa så många lugnande ord och är så klok så med hennes ord och med mitt senaste CB digitaltest ska jag försöka sluta nojja nu! 

• wassan
    Vicke skrev 2012-10-18 22:03:08 följande:
    Åh blir så arg på mej själv, kan inte va glad över min graviditet fast jag vill... Är ju livrädd att något ska gå fel, det blir ju bara värre för varje gång. Pust, går i ide ett par månader tror jag ;)
    Ida 051005 & Noah 070716

Jag har också sådana problem ;( känns inte okej
  • AlexandraViberg

Jag önskar mig ett hjärta på vul imorgon så kanske man kan slappna av lite. Känner att detta är too good too be true ibland.
    Fattar inte att detta mirakel hänt och varför det skulle gå väl för oss denna gång! Suck, vill kunna relaxa lite!

• Caroliin

Är det verkligen normalt att ha riktigt ont i magen som strålar bak i ryggen. Har haft det så i två-tre dagar nu. Kan inte komma ihåg att det va så de andra gångerna. Speciellt inte i v.9 och det gör så ont att jag får ta värktabletter och kan knappt röra mig.

• mamma 02

Nu fick jag blod igen på toa pappret när jag på var toa nu för en liten stund sedan. Det var likadan i tisdagsnatt. Vad kan det vara? Min BIM dag var ju 17/10-12.

ÄL 3/10 BIM 17/10
  • Lino83
    kluckis skrev 2012-10-18 20:03:56 följande:
    Hej alla!

Kom inte hem förens nu då vi vart på kalasfirande!

Men det gick superbra och bebis sitter där den ska och hjärtat slår på för fullt!

Därimot trodde hon att jag var i 6+3 istället för 6+5...

Men nån dag hit och dit, jag tror endå på min uträkning.    

Grattis, vad skönt!! Jag längtar SÅ till vårt vul den 7 november! :)
  • Madelen21

gomorron tjejjor...
    hoppas att alla mår bra idag :)
    jag mår bra, idag är det veckohandling på schemat å taco mys ikväll :)
    jag satt här å blev så sjukt sugen på julmust å saffrans sockerkaka... hoppas dom har börjat me julmust.. måste köpa isf :) men d va nån kompis till mig som la in på instagram bild på en flaska julmust som hon köpt.. 
    vilka cravings man kan få :) hoppas på någolunda väder i helgen så man kan va ute lite... annars så ska jag å barnen till kyrkan på söndag å dottern (5 år) ska få barnens bibel :) jag är inte den som brukar gå i kyrkan alls,... men denna söndag blir det så. 

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~