• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Träz
    AlexandraViberg skrev 2012-10-18 22:30:49 följande:
    Jag önskar mig ett hjärta på vul imorgon så kanske man kan slappna av lite. Känner att detta är too good too be true ibland.
    Fattar inte att detta mirakel hänt och varför det skulle gå väl för oss denna gång! Suck, vill kunna relaxa lite!
    Hoppas allt går bra idag! Håller min mina tummar!! 
  • 1000

Till er som fått barn tidigare... Vet ni hur det är med svanktattoo egentligen? Utesluter det ryggmärgsbedövning eller är det en myt?

• Sömntutan

Lycka till Idag Alex! Hjärtat kommer slå så fint så!
    Själv ska jag skriva tenta idag. Tyvärr har mitt fokus legat på helt andra saker just nu och pluggandet har blivit lidande. Tror inte det kommer gå så bra tyvärr.

• Hjärtat3
    1000 skrev 2012-10-19 06:49:33 följande:
    Till er som fått barn tidigare... Vet ni hur det är med svanktattoo egentligen? Utesluter det ryggmärgsbedövning eller är det en myt?
    Jag fick ryggbedövning ändå, så länge tatueringen sitter såpass långt ner så nålen inte går igenom bläcket. Glad 
  • Valborgs

Lycka till idag Alexandra! :)

Sömntutan: hoppas tentan går bra ändå, vad läser du till?

1000: det beror på hur tatueringen sitter, men hör med BM på inskrivningen så kan hon säkert hjälpa dig

• 1000

Aa för jag har alltid tyckt det verkar så skumt när alla varnat mig att jag inte kommer kunna ta bedövning, jag menar.... Bedövningen tas väl i nedre ryggen och inte i svanken...? Jo jag ska höra med BM, ska bara få tummen ur o ringa o boka tid...

• Pellefanten

Sen är det så att många äldre narkosläkare inte sätter Eda på kvinnor med svanktatueringar av princip skäl. ( har en bekant som jobbar på fl. Och har berättat det) :(

• mysmamman2
    Pellefanten skrev 2012-10-19 07:27:18 följande:
    Sen är det så att många äldre narkosläkare inte sätter Eda på kvinnor med svanktatueringar av princip skäl. ( har en bekant som jobbar på fl. Och har berättat det) :(

va töntigt det är ju sällan du har tatuering som är helt svart täckande,

jag fick eda och har tatuering........
  • mysmamman2

sitter och kollar på kalla faktas reportage om parken zoo! fyfan jag mår illa..... tur det finns anställda som avslöjar!!

IDIOTER!!!!

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~