che71 skrev 2012-10-20 07:26:12 följande:
Godmorgon alla morgontidiga tjejer!! Jag hoppar in här också. 41 år , första barnet, BF 19 Juni v 5+2 men jag har 3 missfall på 2 år bakom mig så är förstås orolig Vi har försökt med ÄL tester sen sommaren 2010, första missfallet i v 6 på Nyårsafton 2010 Sen tog det 1 år att bli gravid igen, (o då med hjälp av ÄL stimulerande medel Pergotime) VUL i v 8 visade ett litet hjärta som slog o lyckan var fullkomlig, jag fyllde i en liten bok om att vara gravid, alla symptom, alla tankar, alla planer, men det blev också missfall i v 11 nu i Mars Sen blev jag gravid igen innan Midsommar i år, var gravid hela semestern, åt en massa nyttigheter, promenerade, vilade o myste med "hemligheten", jag o min underbara sambo! Alla de bästa förutsättningarna i form av semester , ingen stress, sol o jordgubbar o fisk o grönsaker. På VUL i v 8 syntes inget hjärta som slog, 1 veckas orolig väntan på nytt VUL ifall vi bara inte var så långt gångna som jag räknat ut, men det var MA o det blödde ut dagen efter på "naturlig väg" som MF v 9. Vet inte hur många gånger jag varit på VUL i samband o efterkontroller vid missfall, är stamkund på KK Sen fick vi äntligen en missfallsutredning, det visade sig att jag har APC resistens, ökad benägenhet att bilda proppar, så nu hoppas vi att Fragmin, blodförtunnande sprutor som jag tar själv varje kväll ska hjälpa oss. Nu är jag gravid igen (precis som alla ggr utom den första, med hjälp av Pergotime) Hoppas så att det är vår tur nu! Har längtat efter barn i 7-8 år nu, men min förra sambo ville aldrig ha barn. Jag o min fine kille träffades för snart 3 år sen o vi kände direkt att vi ville ha barn tillsammans. Bara det inte är för sent för oss! 4:e gången gillt!!! Grattis till er alla!!! Nu ska vi ha Junibebisar, en sådan underbar tid att få barn!!!
Välkommen! Då ska du allt se att den lilla är här för att stanna denna gång nu när dom kommit underfund med orsaken till dina tidigare mf. Stort grattis oxå!!