• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Cupcake1985

Hos oss får man oftast en tid för besök en vecka efter du ringt. Då kommer jag vara i vecka sju, nästan åtta. Ska ju pratas kost, rökning och annat. Blir säkert lite annat prat nu när det är andra barnet

• Sandraa L

Bm tror jag är längre gången än vad jag är med tanke på att jag plusade så tidigt men själv blir jag orolig då hinnsäcken var ca 5 veckor på vul i onsdags och att de inte såg något eftersom att jag var så tidigt gången enligt senaste mens? nu får jag typ panik och vill göra vul. har inte tid förrän om en vecka... enligt senaste mens v. 4+3... Panik... :/

• Annafredrika
    Caroliin skrev 2012-10-22 11:59:00 följande:
    Jag har jätte ont i magen som strålar bak i ryggen än. Även en mini blödning. Ska in på Gyn imorgon 8.45 någon som vet vad det gör där?

Du kommer först att få lämna ett urinprov och sen kommer du att få klä av dig och skutta upp i gynstolen. Läkaren kommer att titta först, se om det kommer blod ur livmodern via livmodertappen. Därefter kommer hen att göra ett vaginalt ultraljud, en ultraljudsprobe som liknar en smal dildo förs in innanför slidöppningen och läkaren tittar sedan på en skärm för att se vad som finns och sker i din livmoder. Lycka till, hoppas att allt är bra. Kram.
  • DeeDee09
    Sandraa L skrev 2012-10-22 10:30:13 följande:
    Ååhh, nöjer mig med att mysa med svärföräldrarnas katt ibland. Ja bebis duger verkligen ;D Vart bor ni någonstans :) 
     Hehe :) Vi bor i Eskilstuna, själv?
  • Sandraa L

Bor numera i Torsby, Värmland men är från Stockholm :) Flyttade till landet för 6månader sedan snart ;) 

• DeeDee09
    Sandraa L skrev 2012-10-22 12:53:57 följande:
    Bor numera i Torsby, Värmland men är från Stockholm :) Flyttade till landet för 6månader sedan snart ;) 
    Jaha okey, är själv ifrån stockholm :) Bott i Eskilstuna sen februari och trivs jätte bra. Härligt att bo på landet! :)
  • Sandraa L
    Madelen21 skrev 2012-10-22 12:46:08 följande:
    jag bor i dalarna, närmare bestämt gagnef :)
    har bott i dalarna en kortare period när jag var mindre, dock i ludvika :) 
  • mrshope

Jag kommer från Västmanland men bor sedan 10 år tillbaka i London. Är SÅ seg idag efter alla hemska drömmar men funderar på att ta mig ut snart på en promenad.

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~