• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • mysmamman2

jag fryser oxå jätte mycket !!

åå dessa veckor till v 12 -13 kommer vara såååå sega känns de som :P

• Sassahed

Kommer in här och hälsar. BF 10 juni -13. Lägger till mig i BF listan.

Har 2 barn sedan innan som nu är 5 ½ och 3½ år och nu då ska bli storasyskon till sommaren -13, känns som länge dit men nedräkningen har ju redan börjat.

Grattis till er alla här som redan hittat hit!

• Sagolina
    Valborgs skrev 2012-10-07 14:38:12 följande:
    Är det någon mer som fryser mycket mer än tidigare? Så mycket kallare är det ju inte ute här och definitivt inte inne :) ett symptom kanske iaf? ;)
    Jag fryser eller svettas just nu. Inget mitt emellan känns det som! så fort jag rör mig svettas jag och blir varm, när jag är stilla fryser jag, speciellt om tårna!
  • Sagolina
    Mamma till W: Oj vad fin din mage var redan vid 12+1! Jag är nog mycket rundare än du, men kanske jag börjar ha lite mage till julen i alla fall, borde vara i v15 då om mina uträkningar stämmer!
  • skjuter illa
    Valborgs skrev 2012-10-07 14:38:12 följande:
    Är det någon mer som fryser mycket mer än tidigare? Så mycket kallare är det ju inte ute här och definitivt inte inne :) ett symptom kanske iaf? ;)
    Jaaaa! Fryser jättemycket! Kan ligga i soffan på kvällarna o vara helt iskall om näsan o händerna. Brrr...
  • mysmamman2
    Sagolina skrev 2012-10-07 14:59:22 följande:
    Mamma till W: Oj vad fin din mage var redan vid 12+1! Jag är nog mycket rundare än du, men kanske jag börjar ha lite mage till julen i alla fall, borde vara i v15 då om mina uträkningar stämmer!

jag med kommer vara i v 15 på julen mysigt!!
  • ThereseJohansson

Jag är i v.6 (5+5)

• Valborgs

Har ni oxå funderat på namn redan? Vad är i tankarna nu? Just nu har vi fastnat för Minnéa, Malte och Love.

Kommer ni att kolla kön förresten? Jag är kluven, kollade inte med de två första och vill både ha det kvar till förlossningen, samtidigt som jag är sjukt nyfiken av mig. Sambon vill inte veta iaf, men går säkert övertala honom om det är så :)

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~