• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • kolbodatjej

Ni snackar om förlossningar min tog ca 4 timmar från att slemproppen gick... Fick i och för sig göra akut snitt då, tre nästan fyra bm missat att min dotter låg i säte och det blev akut då hennes värden blev dåliga fort...så nu om denna graviditeten går vägen blir det planerat kejsarsnitt om det inte kommer igång innan då kanske jag får föda normalt vilket jag hoppas...

• wassan

Någon som vet hur man bytet bild? Den sidobilden jag har verkligen glömt..

• vigillarmtb

Åh, just de - solsidan ikväll!! Vi tar vagn efter sonen (grymt sugen på UJ dock!).. Och bm ringer jag också vid v 12 eller drar på det ett tag framöver iaf!

• Oreos

Såg att någon skrev att dom frös, det göt jag med!! Som en tok! Går alltid med tjocksockar och minst två tjocktröjor men fryser ändå.. Det är inte klokt!

• Oreos
    Sheila82 skrev 2012-10-07 18:48:27 följande:
    min son är 19 mån så det får nog bli en dubbelvagn
    Ja jag förstår det.. Vad är du sugen på för vagn?
  • Sagolina

Angående att köpa saker och fundera på vagnar och liknande kommer vi nog försöka att hålla oss borta från allt sånt tills vi har varit på vul och fått se att allting är bra med lill*n. Eftersom det senast slutade i MA i v12, så vill jag veta att allting ser bra ut innan jag börjar planera allt för mycket! Men ser allting bra ut på första vul (försöker få till v10 eller 11), så tänker jag sen börja fundera på alla inköp:) Passar super med julrea runt v16-17:P

• mytol

Jag är oxå trög i magen, ett säkert graviditetstecken för mig . Min första förlossning gick oxå fort, 5 tim å 23 min för å vara exakt. Behövde bara krysta i 7 min så jag gick tyvärr oxå sönder en del.

• Madelen21

wassan du går väl in på din sida å sen redigera profil eller så?

ja fryser d gör jag å...  

• Sheila82
    Oreos skrev 2012-10-07 19:07:57 följande:
    Ja jag förstår det.. Vad är du sugen på för vagn?
    UJ dubbelvagn
Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~