• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Sagolina

Denna trötthet på kvällarna... Klockan är halv åtta och jag tänker börja söka mig upp mot sängen! Måste bara orka dricka mitt kvällste, springa 2-3ggr på toa och borsta tänderna först. Hur kan man vara så här trött?:P Får vara glad att jag har möjligheten att bara bry mig om mig själv och gå och lägga mig när jag vill!

Många här säger att ni är hungriga hela tiden. Själv blir jag mätt/nöjd med mycket mindre och har till och med svårt att komma upp till mina 1500kcal/dag som jag har ätit de senaste månaderna! Ikväll satte jag mig med en skål chokladmousse som jag skulle njuta av, men hälften åker tillbaka i kylen, för jag vill inte ha mera:P Nå, lill*n i magen vill väl inte att mamma blir ännu större riktigt ännu!Flört 

• vigillarmtb

Min förlossning tog 20 h, ingen bedövning ingen lustgas - tillslut bad jag dem klippa mig (förstod att annars spricker jag) och de gjorde de, utan bedövning. De sydde även, frågade hur jag ville ha det, utan bedövning eller liknande. (Jag vill nämligen ha full kontroll på allt!)

• cindy03

Jag är så sugen på att börja köpa litte smått till grynetGlad Det kanske är helt galet??
    Har pratat barnvagn med min man idag hahahaSkrattande

Har ni andra tagit kontakt med mvc? Jag vet inte om jag ska ringa eller vänta.....Obestämd

• kluckis
    Sagolina skrev 2012-10-07 18:36:35 följande:
    Denna trötthet på kvällarna... Klockan är halv åtta och jag tänker börja söka mig upp mot sängen! Måste bara orka dricka mitt kvällste, springa 2-3ggr på toa och borsta tänderna först. Hur kan man vara så här trött?:P Får vara glad att jag har möjligheten att bara bry mig om mig själv och gå och lägga mig när jag vill!

Många här säger att ni är hungriga hela tiden. Själv blir jag mätt/nöjd med mycket mindre och har till och med svårt att komma upp till mina 1500kcal/dag som jag har ätit de senaste månaderna! Ikväll satte jag mig med en skål chokladmousse som jag skulle njuta av, men hälften åker tillbaka i kylen, för jag vill inte ha mera:P Nå, lill*n i magen vill väl inte att mamma blir ännu större riktigt ännu!Flört 

Halv sju är klockan! Men jag fattar jag är också extra trött :/
  • Valborgs

Jag ringde i veckan för att fråga om bad i bubbelpool och satte upp tid för hälsosamtal och inskrivning samtidigt. Allt känns så långt bort bara :)

Har börjat kolla lite på syskonvagnar, men kan inte riktigt hitta det jag vill ha..

• Mabaja

Jag har haft två lätta förlossningar, lustgas som smärtlindring. 6 tim och 5 tim långa!

• Sheila82

Jag är galet trött men med en son så är det full fart till 19 på kvällarna och jag är helt slut efter det så det blir många tidiga kvällar för mig. Jag mår dessutom otroligt illa och känner att jag måste äta hela tiden, annars får jag kräkkänslor Foten i munnen så jag har nog redan börjat lägga på mig viktmässigt.

• Oreos

Hej alla! Härligt med en tråd för alla gravida! :)

cindy03 skrev 2012-10-07 18:38:34 följande:
    Jag är så sugen på att börja köpa litte smått till grynetGlad Det kanske är helt galet??
    Har pratat barnvagn med min man idag hahahaSkrattande

Har ni andra tagit kontakt med mvc? Jag vet inte om jag ska ringa eller vänta.....Obestämd
    haha, samma här, men jag försöker hålla igen lite så man har kvar allt det roliga till sen.
    Killen sitter och kollar barnvagnar men jag försöker hålla mig..
  • cindy03

ja vi kolla på vagn sist vi var gravida och det blir nog samma vagn denna gång

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~