• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • wassan
    Oreos skrev 2012-10-07 18:45:38 följande:
    jag är mest sugen på en emmaljunga Mondial, de känns stora och luftiga för bebis att ligga i en varm sommar.. :-P men jag försöker att inte kolla för mycket, för jag vill ha kvar lite roligt till senare i graviditeten också..

Den vagnen är också såå fin ;)
  • Madelen21

sheila82
    ja jag sprack hela vägen ända bak när ja fick min första.

några frågar angående mvc, jag plussa igår å har inte kunna ringa än då d är helg. funderar när ja ska göra d.. i morgon eller vänta. jag känner mig också trött. peppar peppar så sover båda mina barn nu å klockan är inte sju än... det händer typ aldrig :)  häromdan så satt ja å kolla på hm å skulle beställa nå snygga byxor... gjorde de å nu har ja fått plus :P så undra hur länge ja kan ha dom.. faktiskt beställde ja mammabyxor idag :) har lite ont om såna :)

vagn har jag redan. har en brio happy 2008/2009, jag har haft massa olika vagnar, är en sån som älskar vagnar. från början hade jag teutonia spirit s3 som vi köpte ny då vi vänta dottern. sen när ja fick sonen så köpte ja en begagnad emmaljunga edge duo combi å så har ja haft 2 scooter å nu har ja en brio happy . å så har jag en gammal emmaljunga syskonvagn från typ 2001 :P  men den fyller funktionen... kanske blir nåt nyare sen.. vi får se :)

d är väl typ inget ja behöver köpa tror jag, har ju både kläder å allt.. fast d e klart nåt nytt blir d väl.

kommer ni å kolla könet? vi gjorde det på andra barnet. är bra sugen på att veta denna gång också. lite lättare då å planera vad man ska tvätta upp för  kläder mm :)

• Valborgs

Kollade på UJ, den smalaste av dem. Men tyckte det såg så trångt ut, har du den lite bredare? UJ är fina annars, men vill gärna kunna vända så barnen kan åka i båda färdriktningarna.. Har du inte saknat det på din? Verkar inte finnas någon vagn med de önskemål jag har dock, så får väl sänka kraven på något :)

• mytol

Oj vad ni skrivit medans jag varit å jobbat Jag fryser oxå massor. Är i vecka 5,4+4. Vi kommer inte kolla kön. Man vet aldrig vad man får för förlossning, skulle de bli planerat snitt tror jag att jag vill ha kvar den spänningen. Vi har bara ett tjejnamn, Linnéa. Jag vill Noel som killnamn. Tycker de e jättesvårt å hitta ngt som passar till Vincent som vi gillar. Förslag?

• Sheila82
    Valborgs skrev 2012-10-07 18:53:57 följande:
    Kollade på UJ, den smalaste av dem. Men tyckte det såg så trångt ut, har du den lite bredare? UJ är fina annars, men vill gärna kunna vända så barnen kan åka i båda färdriktningarna.. Har du inte saknat det på din? Verkar inte finnas någon vagn med de önskemål jag har dock, så får väl sänka kraven på något :)
    Jag har inte saknat att ha min son mot mig, han låg i liggdelen i 6 månader och då ser man men sen så har jag inte saknat det, men det är ju olika hur man känner. Jag har den bredare enkelvagnen och det blir nog den bredare dubbelvagnen också.
  • Mabaja

Det enda vi behöver köpa är en ny spjälsäng... I övrigt har vi allt.

• Madelen21

vår son kommer å fylla 3 när nr 3 kommer å jag kommer ha syskonvagn till dom. hade det när vi fick 2an också.
    ståbräda finns också :) 

• Sheila82
    mytol skrev 2012-10-07 18:57:35 följande:
    Oj vad ni skrivit medans jag varit å jobbat Jag fryser oxå massor. Är i vecka 5,4+4. Vi kommer inte kolla kön. Man vet aldrig vad man får för förlossning, skulle de bli planerat snitt tror jag att jag vill ha kvar den spänningen. Vi har bara ett tjejnamn, Linnéa. Jag vill Noel som killnamn. Tycker de e jättesvårt å hitta ngt som passar till Vincent som vi gillar. Förslag?
    Vi kommer inte att kolla, vill ha kvar det när jag får träffa min bebis första gången Skrattande Vår son heter Emanuel så om vi får en pojke får han nog heta Fabian och blir det en tjej så blir det Lillevi.
  • Sagolina
    kluckis skrev 2012-10-07 18:39:00 följande:

Halv sju är klockan! Men jag fattar jag är också extra trött :/
    För mig är klockan halv åtta, eftersom jag bor i Finland:) Men ingen skillnad vad klockan är egentligen, trött är jag i alla fall!:P
  • Madelen21

valborgs: ja håller me man kan inte missa solsidan :) sambon tycker inte om programmet alls :) sitter här å frossar i mig massa chips å skriver i alla trådar här haha :)

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~