• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • kolbodatjej

Fryser också här om vart annat och jätte varm så gott jag rör mig lite mera...

nej solsidan får man absolut inte missa :)

är också megatrött ibland har somnat minst en gång nästan varje kväll framför tvn..

Angående namn har vi inte funderat än men vill ha på E iallafall du vår dotter heter Elise några förslag?

• Madelen21

wassan: gå in på din sida å sen redigera presentation å så finns d en ruta där man kan sätta in bild.. testa det

• Sheila82
    NamliBecca skrev 2012-10-07 19:11:57 följande:
    Sheila: Tuff fl med första barnet?
    Ställde till det ganska mycket för mig men jag har redan varit på aurorasamtal så nu är jag redo för ett barn till, men förlossningen skrämmer, men skönt att veta att jag blir igångsatt så att jag har sjukvårdspersonal redo snabbt Skrattande
  • mysmamman2

men shit vad ni har skrivit haha

vi måste ha allt för jag gav / sålde bort allt efter min dotter, hon är 5,5 år nu.

mitt ex ville bara ha ett barn (hellst ville jag ha 4 typ...) men gav med mig och insåg att
    jag skulle bara ha ett barn.... MEN det tog slut och jag träffade världens bästa och han
    vill ha flera barn och nu e jag nygravid och vi har köpt hus som vi ska flytta till den 1 nov )
    Lyckan är total och hoppas den lilla vill stanna denna gång (fick mf 14 aug).

Hade en Emmaljunga citycross med citykorg och den va så underbar men korgen e ganska liten.....

är det många av er som ska göra vul? jag önskar jag fick göra det men det är strikt med sånt här....
    endast rutin UL man får göra....

• NamliBecca

Oj... Min mobil slängde om alla meddelanden i helt konstig ordning. Glöm mitt senaste meddelande. :-P Hatar den här appen!!!

• Sheila82
    Sheila82 skrev 2012-10-07 19:13:40 följande:
    Ställde till det ganska mycket för mig men jag har redan varit på aurorasamtal så nu är jag redo för ett barn till, men förlossningen skrämmer, men skönt att veta att jag blir igångsatt så att jag har sjukvårdspersonal redo snabbt Skrattande
    gick på 5 tim och jag blev nekad att komma in så jag hann vara där i 1 1/2 tim, mycket starka och långa värkar från start
  • Madelen21

sheila ja var också på sånt samtal när ja skulle få andra barnet, men d va värdelöst d gav mig ingenting.
    min bm va d bästa stödet tycker jag. 

• NamliBecca

Skönt att det känns bättre i alla fall Sheila! Är väl bäst att ta det en vecka i taget och inte tänks för mycket framåt!

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~