• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Mabaja

Vi har en bugaboo donkey! Älskar den!

• mysmamman2

förresten är det någon som vet om man kan välja kejsarsnitt istället för att föda normalt ??
    Är livrädd, jag sa ALDRIG igen.........

• Sheila82
    NamliBecca skrev 2012-10-07 19:15:58 följande:
    Skönt att det känns bättre i alla fall Sheila! Är väl bäst att ta det en vecka i taget och inte tänks för mycket framåt!
    Ja en dag i taget och det är väldigt skönt att ha min son så att jag inte hinner fundera för mycket Skrattande
  • mytol

Jag vill gärna göra vul, funderar på å ringa bm imorn å se om ja kan boka ett. Jag går på en privat klinik som har mvc så där är det lättare att få det, fast man får betala 300 kr. Gjorde ett sist å de skulle vara skönt å se hjärtat slå.

• wassan
    Madelen21 skrev 2012-10-07 19:12:45 följande:
    wassan: gå in på din sida å sen redigera presentation å så finns d en ruta där man kan sätta in bild.. testa det

Tack nu förstår jag ;)
  • Sheila82
    mysmamman2 skrev 2012-10-07 19:17:14 följande:
    förresten är det någon som vet om man kan välja kejsarsnitt istället för att föda normalt ??
    Är livrädd, jag sa ALDRIG igen.........
    Jag fick välja mellan kejsarsnitt och att bli igånsatt så det ska väl inte vara nåt problem. Be din bm om en remiss till aurorakliniken på den sjukhus där du vill föda
  • vigillarmtb

Kluckis, är du också Övikare?? Kul!

• Mabaja

Sen blir det ståbräda till äldsta som kommer vara 2 år och 8 mån.. Puss

• Valborgs

Har tagit kontakt med privat klinik för att göra VUL, så blir man kanske lugnare om man får se ett hjärta slå.

Grattis till huset oxå då.. :)

Vi ska oxå flytta till hus snart, längtar! Fast vi ska hyra. Hade tänkt sätta oss i mindre lägenhet för att spara ihop snabbare till insats. Så åkte iväg för att kolla på en trea, men kom hem därifrån och hade hyrt ett hus av hyresvärden.. Ingen kunde bli gladare än vi, då vi kände att vi på allvar kunde köra igång med bebisplanerna som lagts på is ett tag, ca 2 veckor efter vi kollat på huset så plussade jag :)

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~