• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • cindy03
    kluckis skrev 2012-10-07 18:05:08 följande:
    Någon fler än jag som har problem med magen? Tarmarna verkar skitarga och har haft ont/orolig mage sen jag plussade men blir värre och värre :(
    jag har också haft problem med magen ibland känns det som om magen trillar ut.... men det är väl nu som manbörja bli väldig trög i magen? Vi får äta massa med linfrön så kanske det hjälperGlad
  • Sheila82

Jag är gärna med Skrattande är i v 4+3 så beräknad 13 juni. Det är mitt andra, har en son på 19 månader. Är väldigt nervös inför ett barn till och framför allt för förlossningen Gråter

• wassan
    vigillarmtb skrev 2012-10-07 18:05:16 följande:
    Madelen21 skulle tipsa dig med, kul att ni kommer hit tjejer!

Det är ku kul att ha med dig här ;) ska bli kul att följas åt;) kram
  • Madelen21

sheila82 välkommen hit :) 
    jag har 2 barn och jag kan säga så här: mina förlossningar var helt olika.
    första gången tog det 14,5 tim å stor bristning, sfinkterruptur.
    andra gången tog  d 6 tim å inte en bristning :)

jag var såklart jätterädd när ja vänta mitt andra barn att förlossningen skulle bli lika som första gången men d blev den ju inte :) 

• Sheila82
    Valborgs skrev 2012-10-07 18:22:03 följande:
    Välkommen sheila, bf samma dag här :) hade du en svår förlossning senast?
    Tog 5 timmar från första värk och jag blev nekad att komma in så jag hann vara på plats 1 1/2 timme, krystade i 6 min och gick sönder och samman Gråter envis som jag är vägrade jag bli sövd och jag vägrade ryggbedövning så dom lappade ihop mig på förlossningen med lokalbedövning och lustgas, gjorde ont som bara den Gråter ska få bli igångsatt denna gång, har varit på aurorasamtal innan jag blev gravid och fick det beviljat Skrattande
  • kluckis

Står ju överallt att man ska bli hård/trög i magen men har inte läst nånstans om att man kan bli lös!?

• Sheila82
    Madelen21 skrev 2012-10-07 18:22:24 följande:
    sheila82 välkommen hit :) 
    jag har 2 barn och jag kan säga så här: mina förlossningar var helt olika.
    första gången tog det 14,5 tim å stor bristning, sfinkterruptur.
    andra gången tog  d 6 tim å inte en bristning :)

jag var såklart jätterädd när ja vänta mitt andra barn att förlossningen skulle bli lika som första gången men d blev den ju inte :) 
    Ja dom säger att det kan avra så olika men min gick sjukt snabbat och det brukar ju gå ännu snabbare med andra. Jag fick också en sfinkterruptur och gick sönder och samman men är helt återställd idag Skrattande
Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~