• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Sheila82
    Valborgs skrev 2012-10-07 18:41:20 följande:
    Har ni kollat ut någon vagn ni vill köpa? :)
    Jag har en urban jungle enkelvagn och jag satsar nog på deras dubbelvagn, svårt att se andra när jag gillar en viss vagn så mycket. Har varit så supernöjd med enkelvagnen
  • Oreos
    Valborgs skrev 2012-10-07 18:41:20 följande:
    Har ni kollat ut någon vagn ni vill köpa? :)
    jag är mest sugen på en emmaljunga Mondial, de känns stora och luftiga för bebis att ligga i en varm sommar.. :-P men jag försöker att inte kolla för mycket, för jag vill ha kvar lite roligt till senare i graviditeten också..
  • Valborgs

Ikväll är jag ovanligt trött, ligger i sängen nu precis nattat Alva som sover i vår säng lite för ofta :S får väl se hur det blir med det sen :)

Känns som jag skulle kunna somna nu, men vill ju inte missa Solsidan vid 20.. ;)

• Oreos
    Sheila82 skrev 2012-10-07 18:44:32 följande:
    Jag har en urban jungle enkelvagn och jag satsar nog på deras dubbelvagn, svårt att se andra när jag gillar en viss vagn så mycket. Har varit så supernöjd med enkelvagnen
    Du kanske har skrivit det tidigare, men hur gammal är din 1:a? Jag har en som blir 3, men jag tror inte vi ska köpa någon syskonvagn, han får nöja sig med ståbräda.
  • Sheila82

Vi beställde våran första vagn samma dag som vi gjorde ul och fick se att allt var bra och det var lång leverans så vi fick den i v 36 och jag födde min son v 37 så perfekt tajmat Skrattande vi har sagt att vi gör samma sak denna gång, beställer efter ul Skrattande

• Sheila82
    Oreos skrev 2012-10-07 18:47:25 följande:
    Du kanske har skrivit det tidigare, men hur gammal är din 1:a? Jag har en som blir 3, men jag tror inte vi ska köpa någon syskonvagn, han får nöja sig med ståbräda.
    min son är 19 mån så det får nog bli en dubbelvagn
  • Valborgs

Förstår din rädsla för förlossningen då, men säg till på mvc så att du får stöd på vägen.. Jag känner mig inte särskilt nervös ännu, trots två förlossningar som tagit 3 dygn sen första värken båda två, men denna gång räknas jag inte som förstagångsföderska så man får väl se hur det går. EDA lär det nog bli direkt iaf ;)

• wassan
    cindy03 skrev 2012-10-07 18:38:34 följande:
    Jag är så sugen på att börja köpa litte smått till grynet Det kanske är helt galet?? Har pratat barnvagn med min man idag hahaha Har ni andra tagit kontakt med mvc? Jag vet inte om jag ska ringa eller vänta.....

Jag har redan varit där och fått nytt tid;)
  • wassan
    Valborgs skrev 2012-10-07 18:40:49 följande:
    Jag ringde i veckan för att fråga om bad i bubbelpool och satte upp tid för hälsosamtal och inskrivning samtidigt. Allt känns så långt bort bara :) Har börjat kolla lite på syskonvagnar, men kan inte riktigt hitta det jag vill ha..

Carena har finna syskonvaggnar eller kanske donkey?
  • Sheila82
    cindy03 skrev 2012-10-07 18:38:34 följande:
    Jag är så sugen på att börja köpa litte smått till grynetGlad Det kanske är helt galet??
    Har pratat barnvagn med min man idag hahahaSkrattande

Har ni andra tagit kontakt med mvc? Jag vet inte om jag ska ringa eller vänta.....Obestämd
    Jag väntar nog till v 12 om allt är bra innan jag kontaktar mvc, var mycket tidigare med mitt första, hade som samtal redan i v 7
Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~