Inlägg från: Madelen21 |Visa alla inlägg
  • Madelen21

~* Juni Bebisar 2013 *~

Är de nån mer än jag som blivit väldigt gasig i magen å känner sig pruttiga hela tiden??
    ush jag är jättegasig å har svårt att hålla mig från att prutta :) haha...

• Madelen21

sagolina: skönt att höra fler som är lika :)
    min mage är oxå super gasig och stor och svullen :)
    i morron ska vi på 50 års kalas (öppet hus)... lite små jobbigt å va såhär gasig i magen då.. hoppas det är bättre då :) 

• Madelen21

Missme83: ja det kan ju komma och gå i vågor... jag har haft lika men nu är det bra.
    hörde om en tjej som mådde illa från början till slut :/

inatt drömde jag att min son föddes, han vägde 3 kg och förlossningen tog 2 timmar och han föddes i drömmen på riktigt inatt och var en fullstor bäbis redan i v 22.. haha sjukt va man kan drömma alltså :) 

• Madelen21

jag har blivit besatt av att måla naglarna, gör det ofta faktiskt. Tur min dotter fick massa nagellack av mormor nyligen :) hehe.

• Madelen21

fick nyss samtal från dotterns dagis avdelning: nu härjar magsjukan där inne.... Kanonbra att hon ringde å sa de för jag har sagt till att dom ska säga till då jag är skiträdd å få det nu när ja är gravid... hur skulle ni göra, låta henne vara hemma ihopp om att slippa magsjuka eller ta dit barnet? Jag är ju ändå hemma om dagarna så för mig känns det bäst att ha henne hemma faktiskt. Jag blir ju jämt så jättesjuk när jag får magsjuka och spyr i 24 timmar minst... nog för att man kan få magsjuka av att gå ut  till ica oxå men... ja... hur skulle ni andra ha gjort? idag å i morgon är hon ledig sen är det torsdag å hon ska dit, fast jag tror skarpt att hon får stanna hemma.

• Madelen21

skönt att höra flera som tänker som jag...  är xtra rädd för magsjuka när jag är gravid... kan jag slippa det så gör jag allt för att inte få det...

• Madelen21

Ja ringde just upp mitt barns avdelning och sa att jag har henne hemma dock känns det lite dumt å så.. men fröken sa: vi tycker du är jätteklok som har ditt barn hemma och jag skulle ha gjort precis lika själv. kändes bra att  höra av fröken faktiskt. så hoppas  vi att  vi ska slippa kräksjukan nu :)

• Madelen21

Nån mer än jag som blivit extra känslig??
    telefon ringde här förut å under tiden passa ungarna på å göra massa skit vilket resulterade i att jag blev väldigt arg och lessen och börja gråta och känner mig helt jävla förstörd nu... dessutom gjorde dom samma sak 2 gånger... jag orkar inte : ( dom hällde ut en stor korg med strumpor på golvet 2 gånger... nu känner jag mig så jäkla trött och less..hur man än försöker städa å plocka så känns dtr som dom bara gör allt för att sabba så jag får göra om allt 10 gånger.. förlåt inlägget men är så jävla slut just nu :(.  

• Madelen21

piffa till sig pratas det om.. i bägge mina graviditeter så har jag varit hos frissan å klippt mig å gjort slingor bara nån vecka innan bf, det tog 3 timmar... gissa om jobbigt när man är konstant kissnödig :)

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~