Gomorron allihopa..
Jobbigt att höra om dom som får ångest över viktuppgången. Jag har hittills gått upp nästan 5 kg i v 21 (22 på torsdag) Min sambo sa till mig igår att ja det är nu som vikten kan dra iväg...Å det stämmer nog.. Har en bra bok som ja läser i om graviditeten vecka för vecka. å i denna v så är bäbisen stor som en banan.. Ganska fränt att tänka: Jag har en banan i magen :) hehe :) Jag har oxå märkt att jag börjat äta mer.. Jag äter frukost å sen 10 minuter senare.. vipps hungrig igen... har nu köpt hem massor m päron som jag kan ta som mellis.. (blivit beroende av conference päron, å ja hade sån tur att dom kosta 10 kr/kg ända till igår ) å sen lunch mellis middag mellis å nåt mer till kvällen å så vaknar ja mitt i natten å kissar å såklart kan ja inte låta bli å gå till köket.. å alltid finns d nåt som ja stoppar i mig :)
men men jag oroar mig inte för min vikt uppgång.. Jag gissar på att ja kommer landa på samma uppgång denna gång, ca 20 kg. Nog om vikt...
Min dotter ramla inne på badrummet igår å gjorde illa sig i snippan så hon börja blöda... ja låg i badet när d hände så min sambo fick ta henne å kolla å hon fick en liiiiiiten spricka typ 2-3 mm så vi fick ringa 1177 å fråga men dom sa att d va nog ingen fara å tur det.. men hon fick vara hemma idag så hon kan ta det lugnt... hon fick ju ett blåmärke också så hon har ont när hon går mm. De va ju tur att d int vart nåt stort sår.
Valborgs:Nej ja har inga erfarenheter av den, finns den att köpa i fysisk butik eller nåt man köper på nätet?
Vi beställde ju babyjogger city select å får den nog i morgon. Den har vi testat i butik innan så det känns bra.. Jag skulle nog ha svårt för å beställa vagn om ja inte provkört innan, det är nästan ett måste faktiskt.
Kan man ha den vagnen på det sättet att man har tex stora barnet vänt framåt å bäbben mot sig?
Isf kan d va bra :)