Inlägg från: Madelen21 |Visa alla inlägg
  • Madelen21

~* Juni Bebisar 2013 *~

gomorron allihop

Ja börja äta järn i fredags å sen dess börja ja må illa och känner mig blaha av å till.. Nu kom vi fram till ( jag och min bm) att jag ska testa å ta 1 tablett var 3e dag...

är så trött av å till. idag ska vi ut å titta på syskonvagn igen å se va som finns för mer alternativ än just den vi tittat på. å så ska vi äta på mc donalds har ja lova dottern sen hem till min sambos far och hjälpa dom koppla in nån ny spis.. Jag är trött :/ Fick  mitt gravid paket från allt för föräldrar i förra v å då får man hämta ut en body gratis på kappahl så d tänkte ja även göra idag.¨

• Madelen21

nej denna vagndjungel... d blir inte nya las vegas... sonen får inte plats så länge i den... vi har kollat på  babyjogger city select... hitta den mkt billigare på kopbarnvagn.se.

lutar nog mot den. 

• Madelen21

happymom: välkommen hit, jag fick en pojke andra gången och det har gått prima :) väntar en till pojke nu å har bf 19 juni. När är ditt bf? hur gammal är ditt första barn? mina är födda 07 och 10. så dom blir 6 och 3 år i år.

• Madelen21

sofie och laura:
    Jag var iväg å kolla syskonvagnar idag igen å jag har ångrat mig nu angående babytravel lasvegas...
    Sonens huvud tog nästan i sufletten så den blir det inte... Vi provade babyjogger city select och den kändes bra, fast jag är ju lite emot det där att ena barnet ska sitta bakom och andra framför... men den verka smidig mm.. kom hem å kollla runt på nätet å hitta den  på kopbarnvagn för en hel del billigare än babyproffsen,dessutom kan dom skicka med post hem mot en kostnad. Men de kan nog va värt. Har bara hört positivt om kopbarnvagn.se 

Annars vet jag inget alternativ just nu... vill ju gärna ha en där barna sitter brevid varann men men.. svårt å hitta nåt som uppfyller alla krav :/ 

• Madelen21

jag väntar ju också en pojke och jag har nog oxå känt dom där vibrationerna ibland :)

• Madelen21

mytol: attans vilken otur att hon hunnit slå av apparaterna  :)
    I morron får ja besök av en vän och hennes dotter ska bli så kul.
    Sitter här å är lite mör i kroppen hållt på å röjjt hela dagen å varit på promenad till min ica.. ska iväg på storhandling snart när sambon kommer hem. Bebben är helvild i magen nu.
    Men om jag drar upp tröjjan å vill titta på magen hur den rör sig ja då slutar den :)
    En busig liten bäbis :) har köpt 2 babyplagg av en tjej på blocket idag som jag nog får i veckan :) söta byxor me bondgårdsmotiv å ett par sparkbyxor :) super pris :) 

• Madelen21

mytol: Ja det är ju liksom lite svårt å veta om bäbisen kommer före lr efter bf... jag har gått över 3 dagar första barnet och 9 andra... så ja räknar nog me att min midsommar tillbringas på förlossning/bb :) Fast jag ser helst att bäbis kommer före midsommarafton. Min sambo sa så han också att du får allt se till att barnet kommer före.. haha... ja ja får väl göra mitt bästa... fast ja har gjort allt för att bäbis ska komma före förut och inget har funkat :)
    jaja dä blir som d blir.. Nu ska ja hoppa i nå finare kläder å bege mig mot stan å storhandla på willys :) 

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~