• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Sagolina

Allt prat om större bröst gör mig nästan ledsen:S Har gått ner 15kg i vikt sen maj och tydligen försvann typ allt ur brösten:S Nu använder jag sådana BHn som var lite för små under våren och de passar perfekt. Hade B-kupa från början och var sen ner en sväng till A-kupa och är nu tillbaka till liten B.... Känns lite surt då det skulle vara häftigt att få uppleva att ha aningen större bröst:P

Nåja, de har ju ännu tid att växa till sig!:P 

• Pellefanten

Trust me när mjölken rinner till lär du få känns på större bröst ;p mina gick upp 2storlekar :( ( hade redan E sen innan så va omöjligt å hitta amningsbh som inte kostade multum.)

• cj2

Sagolina. Är det din första graviditet? Under min första växte inte brösten alls. När jag vaknade på BB dagen efter förlossningen där emot. Haha AJ!! :) Sköterskan som kom in på morgonen undrade vart jag hade varit och opererat mig på natten. Ska se om jag hittar en bild på det och kan lägga ut.

• cj2

Ni som har små barn sen innan, Har ni berättat för dom att det ska komma syskon? Mina är tre och snart fem och jag har inte berättat ännu. När är det dags att göra det?

• tantS

Omg. Jag vill inte ha större bröst och tycker inte de har växt nämnvärt heller. Lite fylligare kanske men kan ha samma strlk. Har dock skaffat förlängning som jag får använda i vissa bhar som redan va lite trånga. Nån som vet nåt ställe man kan köpa amningsbh i strlk J?

• Sagolina

Pellefanten: Kan tänka mig att det är jobbigt att hitta amningsbh i större storlek, går ju inte att gå in i vilken butik som helst precis...  Bara att vänta på juni och att mjölken rinner till för min del då:)

cj2: Jepp, första graviditeten, därför är jag väl lite extra otålig...  

• Madelen21

mina bröst har inte växt nånting.. men så har jag ju ammat å ända till i höstas
    ååå ja hade tid hos tandläkaren idag å nu ringde dom och hon är sjuk ååå va skönt.. jag hatar att gå dit :)
    nu blir d inge fören april.

MIn dotter ramla på dagis igår på en stor kulle där dom åkte madrass och skrubba sig på kinden.. såg inte så farligt ut igår men ser värre ut idag.. hon ville inte till dagis så vi är hemma och myser hela dagen jag och mina barn och nu endast 6 dagar till ul :)
    Nu har bäbben vaknat känner jag :) Känner ganska långt ner :) 

• Madelen21

nån som vet nån bra sida på nätet som säljer baby kläder till rimliga priser?

förutom hm lindex mm...

är inne på å köpa nåt från blue heaven fast vill gärna vänta till efter ul men svårt å hålla mig :) 

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~