Inlägg från: Madelen21 |Visa alla inlägg
  • Madelen21

~* Juni Bebisar 2013 *~

kickilina: hur gick de för din dotter hos ögon doktorn igår?
    här så gick det inget vidare bra... när hon skulle säga vad dom olika figurerna var blev det ganska mycket fel på långt håll.. på nära håll däremot gick det hur bra som helst med dom pytte små figurerna... sen fråga hon ifall hon är snubblig osv men det är hon inte... jag gjorde ett test på henne hemma igår som ögon doktorn fråga mig om hon klara av... å det var att ställa fram tex tre glas å fråga om hon kunde ge mig det i mitten... hon förstog inte vad jag mena och peka på fel... så nu ska läkaren prata med  falun på måndag å höra hur vi går vidare :/ 

• Madelen21

gomorron allihopa
    Vaknar upp efter en skit kass natt... sonen vakna 1 gång i timmen igår kväll å grinade å jag trött å grinig var ingen bra kombination.. tur att min sambo var vaken å ledig så han fick ta honom. antagligen nån form av förkylning på gång... han var så tät i näsan så nezeril fick det bli. inge feber. Å jag har en smärta från helvetet i vänster ja vet inte va ja ska kalla det, ben fast bå baksidan liksom... kan fasen knappt gå :( å har inte sovit nå bra pga smärtan... kan bara ligga på höger sida :/ ush vilken skit natt... hoppas iaf att dagen blir bättre!

• Madelen21

peernilla 74: jaha, ja jag har en amningskudde fast inte med kulor i, kanske man ska lägga den bakom ryggen då.. jag har hört av min bm att ett glid lakan kan vara bra också om man har svårt å vända sig. får ta å leta fram mitt.. för jag har ett sånt.

• Madelen21

vägde mig idag å jag har gått upp 600 gram på 3 dagar. jisses 10,1 kg plus nu, men inget som oroar mig. sitter å väntar på farmen final å sen är det läggdags!

• Madelen21

skönt att höra att man inte är ensam om godis begär :) jag har fått ett nytt begär nu å deet är jordnötter:) haha... sambon köpte en påse icas en dag i veckan å dom smaka ingenting... sen köpte ja olw igår å vilken jäkla skillnad.. mkt godare...

ja vilka ideer man får.. idag blir de nog å baka nå gott typ budapest stubbe :) 

• Madelen21

novasmamma02: hej å välkommen hit, äta och dricka sött är ingen fara skulle jag tro. jag själv är hel tokig i allt som är sött. jag har haft olika perioder när jag ätit olika saker. just nu har jag en period då jag är sjukt sugen på jordnötter förut var det gräddbakelser. glass äter jag också mycket. jag är i v 27 å har gått upp ca 10 kg. har gått upp 18 och 20 kg med mina barn. läst i en bok att barnet är ca 30 cm å väger omkring 1 kg nu.. helt sjukt va fort tiden går, 95 dagar till bf, ja tror tiden kommer springa iväg :)

• Madelen21

sagolina: ja vakna oxå me huvudvärk idag... :(
    sitter å kollar på walking skor... jag måste ha riktiga skor känner jag. kollar på sportamore. har handlat där förut å varit så nöjd! nån som vet något om såna här skor?

Liv-Smart W Skechers REA Skor Löparskor Neutrala skorfunderar på att  köpa såna men undrar är dom bra även om man är gravid? nån som vet?

• Madelen21

jag har tvättat upp alla bäbis kläder även fast dom redan varit tvättade (dom har ju legat i 3 år)
    även nytt såklart 

• Madelen21

sofie och laura: jag ser inget fel att handla på tradera eller liknande, jag brukar göra det. nu till helgen så blir det klädbytardag här jag bor, är så sugen på å dit å shoppa :) men i år orkar jag inte lämna in nåt, gjorde de förra året å fick ihop 1000 kr :) ja tycker de e toppen bra me begagnat :) självklart köper ja massa nytt oxå.. fast nu har jag så mycket så jag behöver typ inte shoppa :)

• Madelen21

2003 ett lycko år: nej man behöver inte ha med saker själv utan vem som helst får gå dit å handla.
    folk lämnar in grejjer på lördag å så är det ett gäng som sköter försäljningen så är det försäljning på söndag.
    Det är på brandmannen i leksand, tid kan jag kolla upp å skriva senare... lite stressad nu då ja ska iväg m älsta till dagis 

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~