vår graviditet var planerad, det tog väl sisådär 7 månader innan plus. jag hade nästan gett upp hoppet å jag minns så väl när ja tog testet på kvällen innan förväntad mens å där var svagt positivt, jag blev helt till mig och trodde inte de va sant... ja sprang ut från toan å var helt till mig å sambon fatta direkt! dottern fråga mamma va är det.. å jag bara sa: vi ska få en bäbis :) haha... ja ja kunde inte hålla mig :) tog jättemånga tester innan ja fatta att det faktiskt var sant :)
rensa förrådet var det ja... suck ja orkar inte :( har plockat lite mer till helgens klädbytardag istället å nu sitter jag här igen :) men måste försöka mig på att städa å kolla upp vad som bör handlas hem för idag är storhandling på eftermiddagen.
på fredag fyller min pappa år så då ska jag bjuda honom på middag å då tänkte jag laga bakad potatis med nån god röra och så nötkött till... jammi, funderar mest på lövbiff eller annat nötkött.
alla ni vad har ni för graviditets sug?
mina har varierat väldigt mycket. för ett tag sen var det gräddbakelser/chokladpudding, allt med grädde till. Nu har jag fått ett nytt begär å det är olw jordnötter mmm så gott det är... å så räkmacka hade ja för nån vecka sen, glass, läsk, ja bara massa onyttigheter :)
med första barnet var det jordgubbar, tur nog var jag gravid på sommaren då å hon föddes i augusti. andra barnet var väldigt blandat precis som nu :) andra barnet var nog mycket coca cola.
tänk va olika det kan vara. blev sugen på massa frukt igår typ äpplen apelsin mm.. ska köpa å göra fruktsallad tror jag :)