• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Friiidaaay
    Baby Lei skrev 2013-01-11 11:52:29 följande:

Kommer det synas på min FB sida om jag skickar en förfrågan?
    Nej det gör det inte när det är en sluten grupp, det är det bästa med alltihopa! Skrattande
  • Friiidaaay
    Alicantina skrev 2013-01-11 11:47:31 följande:
    Vad kul! Nu är jag också med:) hur kommunicerar ni? Via privata meddelanden eller?
    Skriver väll bara på loggen tror jag? :)
  • Acantha
    Natan skrev 2013-01-11 12:03:43 följande:
    Nu är jag också med :)

Har också skickat förfrågan.
  • kattaaa

hej tjejer får fråga er, ni som känner sparkar. var känner ni dem? typ vilken höjd på magen? Jag kände mina igår på höger sida om naveln och nu känner jag dem lite ovanför naveln. Är i v 16 (15+4)

Isabelle 2oo7 ♥ Melvin 2oo9 ♥ Nova 2o11 ♥ Bebis 2o13 ★ kattaaa.blogg.se
  • Madelen21

hej allihopa
    nu har jag gjort något som känns bra för mig själv
    Det är såhär att jag jobbar som timvikarie inom äldre omsorgien och har nu börjat få foglossning och nu har jag avaktiverat mig på vikarie poolen samt pratat med min chef som var förstående.. Man blir ju inte lättare ju längre tiden går. Så nu är jag hemma..

Jag kan inte bli sjukskriven heller just för att jag har kommunalt vårdnadsbidrag för min son och då får man inte va sjukskriven samtidigt...

Men vi klarar oss ekonomiskt endå sambon tjänar väldigt bra. Det viktigaste känner jag just nu är att tänka på sig själv och att man måste må bra mm.

Känns som jag gjort helt rätt. Sambon tyckte också det! 

• Friiidaaay

Madelene - jag har tagit helt tjänstledigt från min nuvarande tjänst med för heltidsstudier. Jobbar som uska på en demensavdelning där det förekomma både slag, sparkar & annat våld. Jag vägrar riskera något..

• MissMe83

Kattaa: jag har börjat känna rörelser för ca en vecka sedan. Är i v 18 å känner dom ofta rätt långt ner mot ljumsken. Är du säker på att du inte är längre gången eftersom du känner dom så högt upp

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~