• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • MissMe83

Friidaay: om man har såna jobb brukar ju arbetsgivaren omplacera en när man blir gravid. Gör inte er det?
    Jag jobbade på ett boende för några år sedan som var mycket farligt, på nivåer som kniv våld osv. Man fick absolut inte jobba där som gravid

• kattaaa
    MissMe83 skrev 2013-01-11 13:20:02 följande:
    Kattaa: jag har börjat känna rörelser för ca en vecka sedan. Är i v 18 å känner dom ofta rätt långt ner mot ljumsken. Är du säker på att du inte är längre gången eftersom du känner dom så högt upp
    det är det jag funderar på, kan va några dagar längre, men hade rätt så bra koll på äl . Sen kunde mensen va en v sen .. Men, tycker att man inte borde känna så högt upp, och att det är bebis är jag oxå helt säker på då de bara på några dagar blivit starkare o starkare :) kanske är två? Men känner bara en på bebis på höger sida :)
    Isabelle 2oo7 ♥ Melvin 2oo9 ♥ Nova 2o11 ♥ Bebis 2o13 ★ kattaaa.blogg.se
  • MissMe83

Kataaa: ja två kan det va men ändå så högt upp? Hmm
    Jag hade ju en "mens" i v 4 så jag trodde jag var helt ny gravid när jag testa plus. Visde sig att jag va i v 9 jag låg fem v längre fram än jag trodde

• Friiidaaay

MissMee - japp, både innan & efteråt :) Men det gör mig inget, det är fullt upp med heltidsstudier ändå :)

• kattaaa
    MissMe83 skrev 2013-01-11 13:26:10 följande:
    Kataaa: ja två kan det va men ändå så högt upp? Hmm
    Jag hade ju en "mens" i v 4 så jag trodde jag var helt ny gravid när jag testa plus. Visde sig att jag va i v 9 jag låg fem v längre fram än jag trodde
    Jag funderar på varför jag känner så högt upp då en vän till mig är gravid två v längre än mig och känner sparkarna lägre. Hm... Men , vi ska på RUL om tre veckor så får se då om det är en eller fler.  Ska se om nästa sparkar oxå kommer ovanför naveln då jag brukar känna tre , fyra gånger om dagen nu mer.
    Isabelle 2oo7 ♥ Melvin 2oo9 ♥ Nova 2o11 ♥ Bebis 2o13 ★ kattaaa.blogg.se
  • AlexandraViberg

De kan ju ligga olika med, vissa ligger hellre högt och andra lågt. Min ligger förvisso mest lågt men gör tydligen väldigt ofta kullerbyttor då vi fick se några sådana på rul.
    Hur som helst så får jag sparkar ovanför naveln och längst ner :)
    Ibland samtidigt, antar att det är händer nere och fötter uppe då eller tvärtom!

The greater the fight, the greater the victory! BF Juni 2013 | Dotter -07
Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~