• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • alv

Vilken tur att jag gick in o läste här idag, ser att fb-grupp är fixad. Läser väldigt sporadiskt här o är iallafall lite oftare på fejjan.

• Madelen21

är det någon mer än jag som känner bäbisen mest på kvällarna? Jag känner den oftast om jag sitter stilla och tex ser på tv eller när jag ligger i sängen på kvällen...

Är konstant hungrig också.. Nyss ätit hemgjord pizza 3 bitar och efter det lite ahlgrens bilar haha....
    Ska nog ta ett kvällsbad snart m barna å sen blir d tv innan läggdags. Längtar till Ul nästa v :) 

• AlexandraViberg

Förkylning och graviditet samtidigt är fasen ingen bra ide! Nog slut som det är och nu bara rinner snoret som vatten i näsan på en! Fyfasen säger jag bara!

The greater the fight, the greater the victory! BF Juni 2013 | Dotter -07
  • MissMe83

Är lite nyfiken på er här inne. Hur famlar ni och är det första barnet eller har ni fler??

• AlexandraViberg
    MissMe83 skrev 2013-01-11 19:04:47 följande:
    Är lite nyfiken på er här inne. Hur famlar ni och är det första barnet eller har ni fler??
    Jag är 23! (fyller 24 sen i år)
    Maken är 24 (fyller 25)
    Dottern är 6 år om en månad. (då kan ni räkna ut att jag var 17 (skulle fylla 18) när hon kom)

Så det är mitt andra barn men makens första! :)
    The greater the fight, the greater the victory! BF Juni 2013 | Dotter -07
  • MissMe83

Valborgs: då är vi rätt nära i ålder, 30 när bebis kommer. Barn nr 1.
    Hur gamla är barnen?

• Valborgs

Ja, jag är årgång 80 fast fyller i dec, antar att du är 83a? :)

Första dottern föddes mars 2001, hade precis fyllt 20 då, hon fyller 12 år nu i mars!! Galet :)
    Andra tösen fyllde 1 år i dec.

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~