• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Valborgs

Mysmamman: jag har oxå RUL 21 jan :) får gärna bli det lite snabbt.. ;)
    Ska ni kolla kön?
    Vi ville inte från början, men blir nog så iaf. Har inte kollat med de andra, men är såå nyfiken nu :)

• Madelen21

valborgs: jag har ul nästa v på onsdag å vi ska kolla könet.
    gjorde d m med andra barnet och vi är så nyfikna. Nu har ju vi en av varje så d spelar ingen roll.
    Men min dotter vill ha en lillasyster så kanske mest därför som vi tittar men även av ren nyfikenhet såklart :) 

• Valborgs

Spelar ingen roll för vår del heller, har två tjejer sen innan så visst vore det kul med en pojk.. Men känns roligt för minsta tjejen om det vore en tjej till.

Har för övrigt 3 systrar själv och tre av oss fick barn inom loppet av 1 år och alla fick tjejer, så blir nog bara det inom släkten.. :))
    Har gillat spänningen med att inte veta med de tidigare, men denna gång känns det inte lika viktigt.. :) sen kul att ha testat båda delarna nu när det är sista barnet oxå :)

• Valborgs

Jag har funderat på att starta upp en sluten juni-grupp för oss på Facebook. Tycker det är lättare att hänga med där och lättare att lägga upp foton om man surfar genom mobilen.
    Vad säger ni, är det något ni är intresserade av? :)

• Madelen21

jag är nätshoppingsugen åt bäbis men kanske borde vänta till effer ul men så svårt å hålla mig haha..,.
    vi får se :) får isf köpa nåt unisex :) 

• mytol

Det skulle inte förvåna mig om vi får en pojke till. Min kvinnliga kusin har 3 barn, alla pojkar. min manliga kusin har 3 barn, alla pojkar. Min bror har ett barn, pojke. Å så har vi en pojke då.... dags för en tjej snart kan tyckas.
    Min sambos tvillingsyster bryter trenden lite iaf å har en av varje

• mytol
    Madelen21 skrev 2013-01-11 07:37:16 följande:
    jag är nätshoppingsugen åt bäbis men kanske borde vänta till effer ul men så svårt å hålla mig haha..,.
    vi får se :) får isf köpa nåt unisex :) 
    Ja med!
    Farligt å jobba natt å ha en massa tid till övers.... Jag har suttit å spanat in sidor med babykläder hela natten. Blir nog en del unisexshopping efter ul för vi ska inte ta reda på könet.
  • Sömntutan

Jag kan inte sticka under stolen med att det skulle vara roligt med en tjej denna gången. Har ju två pojkar. Men samtidigt blir jag lite nervös av tanken. Nu har man ju lärt sig hur killar funkar och så ska man ta sig an en tös. Har alltid sagt att jag nog är en pojkmamma, men jag vet inte.

• Madelen21

jag har inte facebook tog bort det när jag fick mail om att någon försökt ta sig in på mitt konto och d kändes obehagligt...

mytol kul att höra flera :) Har du nåt tips om nån sida?

jag har kollat på newheaven.se
    och strossel.nu

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~