• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • mytol

Jag kan oxå känna ovanför naveln, ibland känns dom riktigt högt upp när jag sitter upp och kanske med min dåliga hållning "kurar" ihop mig. På så sätt känns dom nog högre än vad dom egentligen är. Kan de vara ngt sånt för dig oxå. Just nu buffar bebis på ordentligt. Känns som om buffarna blir starkare å starkare för varje vecka. Myyyys!! Kände aldrig så här tidigt med sonen så jag känner mig lyckligt lottad denna gång.

• mytol

Madelen21: Jag kan gå in å kolla på min jobbdator. Senare ikväll å se vad jag hittade för sidor.

• mytol
    Pellefanten skrev 2013-01-11 14:45:40 följande:
    Vilken fb grupp? Vad heter den? :)

Juni bebisar 2013
  • em77

Heje!! Hoppas ni mår bra, helg!! Lovely!!!

Har spanat lite på vagnar å kollat hur leveranstider ser ut numera!! 2-4v och givetvis garanti att lämna tillbaka den om något går galet!! Jösses vad modeller det fanns.. Står å velar mellan en Bugaboo eller en Jooltz. Lutar mot en Jooltz då det var ngn mer fördel med den.. fanns oxå ett flertal bilbarnstolar som man kunde välja mellan att klicka fast på chassit om behovet finns!! Hmm blir till att fundera! Väntar att beställa tills jag e i v.30, tidigare vågar jag inte.

• Acantha
    kattaaa skrev 2013-01-11 13:23:23 följande:
    det är det jag funderar på, kan va några dagar längre, men hade rätt så bra koll på äl . Sen kunde mensen va en v sen .. Men, tycker att man inte borde känna så högt upp, och att det är bebis är jag oxå helt säker på då de bara på några dagar blivit starkare o starkare :) kanske är två? Men känner bara en på bebis på höger sida :)
    Jag har två, och min livmoder går nu en bit ovanför navlen (18+2), känner mest tv1 som ligger längstfram. Tv2 är lite mindre och ligger bakom 1:an, vilket gör att jag bara känner den ibland.
  • kattaaa
    Acantha skrev 2013-01-11 15:10:35 följande:
    Jag har två, och min livmoder går nu en bit ovanför navlen (18+2), känner mest tv1 som ligger längstfram. Tv2 är lite mindre och ligger bakom 1:an, vilket gör att jag bara känner den ibland.
    när jag trycker lätt på magen så känner jag att bebisen oftast ligger på höger sida och det är de ända jag känner. Men det klart skulle de vara två så är dom soppas små än att den ena kan gömma sig bakom den andra :)
    Isabelle 2oo7 ♥ Melvin 2oo9 ♥ Nova 2o11 ♥ Bebis 2o13 ★ kattaaa.blogg.se
  • Acantha
    kattaaa skrev 2013-01-11 15:13:56 följande:
    när jag trycker lätt på magen så känner jag att bebisen oftast ligger på höger sida och det är de ända jag känner. Men det klart skulle de vara två så är dom soppas små än att den ena kan gömma sig bakom den andra :)
    Aboslut, har du dessutom en moderkaka i framvägg på vänster sida så lär du inte känna den pga det heller. Jag hade ringt BM och bett henne kolla om hon hittar mer än ett hjärta! Vilken v är du i?
Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~