• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • malinhudis

Acantha, nej det går inte att planera i detalj. Vi skrattade gott när vi provade en overall på honom, den var i stl 56 och såg ut som en peppar till honom som var 41cm :)

• Valborgs
    mysmamman2 skrev 2013-01-11 08:21:43 följande:

jag satt och funderade på samma sak men de som inte vill kommer ju som hamna lite på sidan av då
    vi kommer mer vara på facebook.....

Vi får försöka hålla oss till båda delarna? :)

Jag tog mig friheten att skapa en grupp i alla fall, de som vill kan ju gå med
    http://www.facebook.com/groups/321643151274194/#!/groups/321643151274194/

Det går ju även skapa ett konto på fb bara för att läsa i gruppen om man skulle vilja.

Annars tycker jag väl det gäller samma sak där inne, sunt förnuft på vad för info och bilder man ligger upp, man är ju tyvärr aldrig säker på internet. Även att man är i en sluten grupp, så kan det ju komma med "oinbjudna"    

• Baby Lei

Godmorgon! Första dagen då jag ska försöka njuta av att vara gravid, har inte ens min killes enorma stickade tröja på mig utan en liten tajtare sak, så nu syns det.. Hur gör man? Ska man säga något när folk sneglat tillräkligt länge på magen utan att våga säga något?? De jag är "nära" på jobbet vet ju redan, men hur gör man med alla andra? Man kan ju inte skicka ut ett massmejl precis. Och jag skulle aldrig lägga ut det på Fejjan. Ett delikat litet problem :)

• Ung Mamma 91
    Madelen21 skrev 2013-01-11 08:34:11 följande:
    ung mamma 91: pop är uteslutet för mig tycker det är för dyrt..

gillar inte ellos.. .tänkte nån annan sida  
    inte hm lindex ellos etc

Hmf , bonprix finns ju också
  • Baby Lei

Jag börjar med att gå på manikyr, så jag får öva på nageltjejen... Hehehe :D

• cj2
    Baby Lei skrev 2013-01-11 08:52:20 följande:
    Jag börjar med att gå på manikyr, så jag får öva på nageltjejen... Hehehe :D
    Haha det låter kanonbra ju!
  • mysmamman2

jäkla kinesiska kalendern funkade inte alls för mig ;) min dotter visade sig en kille och nu så säger den att jag väntar en tjej :P

hmmmm

• Valborgs
    mysmamman2 skrev 2013-01-11 08:58:54 följande:
    jäkla kinesiska kalendern funkade inte alls för mig ;) min dotter visade sig en kille och nu så säger den att jag väntar en tjej :P

hmmmm
    Då är det väl en kille nu då? :)

Kläder köpte jag en del när jag väntade Alva på denna sida.. http://www.18månader.se/
    De har begagnade, men fräscha kläder, från england och usa. Ibland fick de in riktigt fina kläder, så det går ju lite i vågor om det är något att ha eller inte.   
  • agtiwi

Himmel vad många sidor det hinner bli på några dagar! Har inte orkat vara inne här något då jag strax efter avslutad pencellinkur mot uvi åkte på njurbäckeninflammation. Så nu blir det ny kur på 3 tabl/dag i 10 dagar, sen en tabl/dag fram till förlossningen :( Någon mer som haft liknande problem? Har aldrig haft dessa problem tidigare, så blir lite nervös. Är med sugen på att handla saker till bebis, men har intalat mig själv att vänta till efter ul. Av någon konstig anledning är jag mycket mer orolig denna grav att något ska gå fel, än vad jag någonsin varit tidigare. Blir inte bättre av att sparkandet avtagit nu när jag haft trassel med uvi etc. Har endast känt någon enstaka "buffning".

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~