• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Meoow

Har precis varit på RUL och fått se på den lilla som sparkar runt inne i magen :) allt såg superfint ut och Bm var ganska säker på tjej... Underbar start på helgen :))

• mysmamman2
    Meoow skrev 2013-01-11 09:14:31 följande:
    Har precis varit på RUL och fått se på den lilla som sparkar runt inne i magen :) allt såg superfint ut och Bm var ganska säker på tjej... Underbar start på helgen :))

härligt grattis !! :)
  • cj2
    Grattis! vad kul att liten mår bra!
  • Ung Mamma 91
    Grattis!
  • Valborgs

Grattis till lilla tjejen! :)
    Skönt att allt såg bra ut...  
  • Mjj83l

Skickat förfrågan till gruppen på fb, roligt

• 2003ett lycko år
    Baby Lei skrev 2013-01-11 08:51:00 följande:
    Godmorgon! Första dagen då jag ska försöka njuta av att vara gravid, har inte ens min killes enorma stickade tröja på mig utan en liten tajtare sak, så nu syns det.. Hur gör man? Ska man säga något när folk sneglat tillräkligt länge på magen utan att våga säga något?? De jag är "nära" på jobbet vet ju redan, men hur gör man med alla andra? Man kan ju inte skicka ut ett massmejl precis. Och jag skulle aldrig lägga ut det på Fejjan. Ett delikat litet problem :)

Jag ska också bara njuta nu ingen kan stoppa mig. Med dom som inte vågar fråga dom struntar jag i. Det är dom som får gå runt med funderingar å inte jag.
  • skjuter illa
    malinhudis skrev 2013-01-11 08:23:33 följande:
    Jag vill också börja shoppa till bebisen! Till vår son hade jag både handlat och fått mycket innan han föddes, sen kom han i v.31 och jag hade inte ett enda plagg som passade! Mormor och moster fick springa på stan för att handla det nödvändigaste :)
    Vår dotter kom oxå tidigare än väntat (vecka 37) o allt som vi köpt var för stort. Mamma fick köpa nytt på stan! :) Denna gången ska vi var liiite mer förberedda.
Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~