• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Acantha

Godmorgon alla! I natt har jag fått sova, så skönt. Antagligen för att oron la sig efter läkarbesöket igår och jag kan slappna av, allt bra med mig och allt bra med barnen och dessutom behöver jag inte känna mig stressad över att behöva jobba. Hoppas bara FK godkänner.

Läkaren bekräftade min misstake om att jag hade en moderkaka nere vid öppningen men dock helt i bakvägg. Skulle gissa på att det var den som var i vägen vid öppningen när jag blödde. Den andra sitter på motsatt sida längst upp.

Köpte varset sett unisex kläder igår till twinsen, stl 45, vet inte om de kommer så tidigt, men det känns så! Var bara tvungen, ska ha dem och titta på när jag längtar eller oroar mig!

Grattis alla med lyckad UL, skönt att ingen verkar ha fått några dåliga besked på rul! Väntar tills på tisdag med mitt, men fick ju smyg titta lite i går.     

• Ung Mamma 91
    Madelen21 skrev 2013-01-11 07:37:16 följande:
    jag är nätshoppingsugen åt bäbis men kanske borde vänta till effer ul men så svårt å hålla mig haha..,.
    vi får se :) får isf köpa nåt unisex :) 
    Du är inte ensam! :D
  • mysmamman2
    Valborgs skrev 2013-01-11 07:36:16 följande:
    Jag har funderat på att starta upp en sluten juni-grupp för oss på Facebook. Tycker det är lättare att hänga med där och lättare att lägga upp foton om man surfar genom mobilen.
    Vad säger ni, är det något ni är intresserade av? :)

jag satt och funderade på samma sak men de som inte vill kommer ju som hamna lite på sidan av då
    vi kommer mer vara på facebook.....
  • malinhudis

Jag vill också börja shoppa till bebisen! Till vår son hade jag både handlat och fått mycket innan han föddes, sen kom han i v.31 och jag hade inte ett enda plagg som passade! Mormor och moster fick springa på stan för att handla det nödvändigaste :)

• Ung Mamma 91
    Madelen21 skrev 2013-01-11 08:22:54 följande:
    ung mamma 91: har du tips om nån sida?
    Mjah , Ellos har ju , bättre kvalite än vad H&M har. Men dom jag nu skulle rekommendera om man har lite mera pengar på fickan är P.o.p ofc :) 
  • mysmamman2
    malinhudis skrev 2013-01-11 08:23:33 följande:
    Jag vill också börja shoppa till bebisen! Till vår son hade jag både handlat och fått mycket innan han föddes, sen kom han i v.31 och jag hade inte ett enda plagg som passade! Mormor och moster fick springa på stan för att handla det nödvändigaste :)

tycker det e svårt att veta vad man ska ha, eftersom bebis kommer ju maj/juni då borde det vara ganska varmt ute =) så overall e ju uteslutet kasnke =) funderade på en lundmyr sån stickad overall ... såg att kappahl hade såna jättefina oxå.... på new born sidan.....
  • Acantha
    malinhudis skrev 2013-01-11 08:23:33 följande:
    Sånt kan man ju aldrig förutse. Till sonen hade vi enbart stl 56 och han var bara 48 lång och liten. Så det var shopping som gällde där med.
  • malinhudis

Mysmamman, till sommaren hade jag inte mycket kläder till sonen, ljusa bodies och byxor, och koftor, tunnare jackor. Blev det kyligt bonade jag i vagnen istället. :)
    Och tunna mössor/slokhattar är bra att ha :)

• Madelen21

ung mamma 91: pop är uteslutet för mig tycker det är för dyrt..

gillar inte ellos.. .tänkte nån annan sida  
    inte hm lindex ellos etc

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~