• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Pellefanten

Jag fyller 25 i mars och väntar andra barnet. Har en liten tjej född juni-11 sen innan med min make :)

• em77

Hittar inte fb-gruppen.. Ska jag söka på juni bebisar 2013? Eller hur va det?

• Tessss

Kul att läsa om allas åldrar :) Jag är 25 (hinner fylla 26) och maken är 36. Första barnet för oss båda! 

Gravid med första barnet! BF 16 juni 2013 ♥
  • MissMe83

Vad kul att få veta lite mer om er.

Jo det stämmer att vi försökt länge, åtta år blev det fast det sista året har vi ju inte försökt. Vi hade gett upp helt . Min kropp gör precis som den själv vill har jag lärt mig. Kan aldrig planera något det blir aldrig som jag tänkt. Det e bara att låta kroppen bestämma

• Neenne

Jag har med ansökt nu om fb gruppen , det skriva så himla mkt här, kul! Jag hoppas inte det syns för andra vänner på fb bara då vi inte gått ut med det. Jag är förresten 21 o väntar första barnet :)

• Madelen21

jag är 28 blir 29 i juli och sambon är 30 blir 31 i juli och väntar 3e barnet. 2 barn födda augusti 07 och augusti 10

• mco

Jag blir 21 dagen efter BF. Har en son som är 1 och ett halvt :)

• Valborgs

Det ska inte synas neenne.

Så trist att man inte kan läsa om er väg genom mobilen missme! Men håller med Alexandra. Att vara ung förälder är inget jag rekommenderar. Jag var visserligen 20, så inte jätteung, men jag var inte mogen för det. Känns så mycket bättre nu när man har mognat mer och "hittat sig själv"..

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~