• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • AlexandraViberg

Fick som jag trodde förövrigt bekräftat att moderkakan låg i bakvägg :)

2003ett lycko år skrev 2013-01-10 23:00:50 följande:
    å va mysigt när man inte kan känna sparkar pga bebben lagt sig på fel håll med ryggraden utåt så får man njuta utav dennes hicka istället . :)
    Hihi mys!
    The greater the fight, the greater the victory! BF Juni 2013 | Dotter -07
  • 2003ett lycko år

Alexandra: ja verkligen.vill dock att den ska vända på sig men inte ens när bm försökte puffa å trycka å ha sig så ville den inte flytta på sig.

• AlexandraViberg
    2003ett lycko år skrev 2013-01-10 23:07:44 följande:
    Alexandra: ja verkligen.vill dock att den ska vända på sig men inte ens när bm försökte puffa å trycka å ha sig så ville den inte flytta på sig.
    Äsch! Viktigast att den vänder sig till senare! :)
    The greater the fight, the greater the victory! BF Juni 2013 | Dotter -07
  • mytol

Jag har inte varit inne å läst ngt idag för ja jobbar natt å tänkte att ja kunde kolla då så ja hade ngt å fördriva tiden med å jisses de fick jag. Över 500 inlägg....

Grattis till alla som varit på ul! 

• Sagolina
    Hjärtat3 skrev 2013-01-10 12:29:07 följande:
    Är detta ditt första barn?

Jepp, första barnet!
  • Sagolina

Igår kände jag äntligen de första ordentliga kickarna från lill*n i magen! Tydligen är det superkul att sparka rakt mot min blåsa:P Kände mest inne i magen, men också små vibrationer längst ner utanpå magen vid några tillfällen. Nu vntar jag på liknande rörelser igen, så att sambon också skall få känna!

• Sömntutan

Härligt för er som känner sparkar. Jag känner inte mycket alls. Men så blev jag ju flyttad på UL också, så det kommer nog. Moderkakan låg iaf i bakvägg så det är ju inte det som är " felet". Ska bli så härligt när man börjar känna den lill* ordentligt.

• Etangen

Nu är det en kvart kvar på nattjobbet sedan blir det iväg på RUL. Längtar extremt, har inte riktigt känt mig gravid jämfört med dotter, mer än att sparkarna började för några veckor sedan.

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~