• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Zora

Tänkte på den där Facebook gruppen och anonymitet. Om jag går in på länken så kommer jag visserligen inte in i gruppen, men jag får ju se bilder och namn på dom som är med. Så har man länken kan ju vem som helst se att man är med i gruppen (om jag fattat det rätt) fast det kanske inte gör så mycket iof. Tänkte bara nämna det.

• sanmal

Jag blir 23 i augusti och maken 39 i juni :) första barnet för båda! :)

• em77

Skönt då e jag inte ensam att vara "lite" äldreð???.

Det vill nog till om man inte läser tråden att hitta till den gruppen. Syns ju inte på en egens logg ivarje fall!!!

• Zora
    em77 skrev 2013-01-11 21:43:35 följande:
    Skönt då e jag inte ensam att vara "lite" äldreð???. Det vill nog till om man inte läser tråden att hitta till den gruppen. Syns ju inte på en egens logg ivarje fall!!!

Nä, syns det inte på loggen så är det kanske svårt att hitta gruppen
  • tovediana
    kattaaa skrev 2013-01-11 20:08:26 följande:
    Jag är 29 och väntar knodd nr fyra :) Skiljer två år mellan varje barn !
    Har du varit hemmaförälder under alla dessa år? :)
  • Solrosen82

Jag e 30, maken snart 40. Det blir vårat 3:e barn. Har en dotter på snart 7 och en son som e 5.

Idag har barnen varit med svärmor i några timmar och då hade de varit och handlat bebiskläder. :) Dottern är så lycklig över den här bebisen och pratar knappt om annat. Vi var ju lite i valet och kvalet om vi skulle skaffa fler barn, speciellt maken. Men nu när vi ser hur glada barnen är så känns det som rätt beslut :)

• Rufsi 406

Vi är födda 84 båda två, fyller alltså 29 i sommar. Vi försökte 1.5 år pga att jag har PCO och blev gravida med hjälp av en omgång pergotime. Gifte oss veckan innan så det är en riktig smekmånadsbebis. Tyvärr ser det ju ut som att vi tajmat detta för folk som inte vet att vi försökte ett tag.

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~