• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Solrosen82

Beställde förresten kläder från Blingo gör några dagar sen. De har jättebra rea, så jag passade på. Beställde kläder i 74/80 och 86/92. Våra barn har haft strl 74 när de varit 3 mån. Så det blir bra till hösten och vintern :)

• Nina76

Hej tjejer!

Jag har följt er tråd ett tag, men inte skrivit något. Vet egentligen inte riktigt varför inte, men jag antar att jag inte riktigt vågar tro att jag är gravid än... Trots att vi har gjort 2 ul och sett hjärtat slå.... Man är väl konstig antar jag.  Obestämd

Men det verkar som om jag i alla fall är äldst här inne. Jag blir 37 år om knappa två veckor, på samma dag som vi ska på vårt RUL. Mannen min blir lika gammal två veckor senare. Vi har tillsammans en dotter som hinner bli 5 en månad innan bebisen är beräknad, vilket är den 27 juni. Båda barnen är IVF-barn. Vi försökte få barn i många år innan vi fick hjälp och fick vår dotter efter första IVF-försöket. Sen började vi försöka med syskon för 3 år sedan, men denna gången tog det sin tid och inte förrän 5:e försöket plussade jag i oktober. Skrattande  Vi berättade för dottern efter UL i v. 13 och ingen hade kunnat bli lyckligare, vilket gjorde det värt all möda. 

Nu är det äntligen helg och jag ska njuuuuuta! Hoppas ni alla också kan göra det.  {#emotions_dlg.flower}

• Solrosen82
    Nina76 skrev 2013-01-11 22:29:05 följande:
    Hej tjejer!

Jag har följt er tråd ett tag, men inte skrivit något. Vet egentligen inte riktigt varför inte, men jag antar att jag inte riktigt vågar tro att jag är gravid än... Trots att vi har gjort 2 ul och sett hjärtat slå.... Man är väl konstig antar jag.  

Men det verkar som om jag i alla fall är äldst här inne. Jag blir 37 år om knappa två veckor, på samma dag som vi ska på vårt RUL. Mannen min blir lika gammal två veckor senare. Vi har tillsammans en dotter som hinner bli 5 en månad innan bebisen är beräknad, vilket är den 27 juni. Båda barnen är IVF-barn. Vi försökte få barn i många år innan vi fick hjälp och fick vår dotter efter första IVF-försöket. Sen började vi försöka med syskon för 3 år sedan, men denna gången tog det sin tid och inte förrän 5:e försöket plussade jag i oktober.   Vi berättade för dottern efter UL i v. 13 och ingen hade kunnat bli lyckligare, vilket gjorde det värt all möda. 

Nu är det äntligen helg och jag ska njuuuuuta! Hoppas ni alla också kan göra det.  

Välkommen och stort grattis till bebis i magen!! :)
  • cindy03

Jag är 32år blir 33 i sommar. Väntar mitt tredje barn mina äldre barn är i åldrarna 6 och 9. Alla har samma pappa

• mytol

Jag fyller 30 i april och sambon blir 33 i april. Vi har en son som fyller 4 år idag .

• Natan

Jag fyller 29 i år och min man 37 år och det är vårt första barn :)

• Madelen21

Gomorron allihop
    Villken natt här blev... kl 12 inatt vakna min sambo me ett ryck tände lampan å så hörde vi nå hulkning... Minsta sonen satt i sängen brevid min säng å hade spytt,,,,, Tyckte han verka hängig igår kväll å ovanligt trött runt 8 trots att han sovit i bilen när vi var iväg en vända på em... tänkte inte på de nå mer... vakna å fick ta rätt på spyor och första tanken: jaha magsjuka!! Sen har d inte blivit nå mer spya... men dock har han vaknat igen vid kl 04 å ville se på en film så då lät ja han göra det i sängen sen somna han igen å nu är han vaken... tog tempen å visst 38,8
    gett supp å han vill dricka vatten iaf... Undrar såklart va detta är... Magsjuka lr inte? Tycker han borde ha spytt flera ggr isf?? Hm eller så är han som sin far å klarar sig lindrigt undan.... men han har haft magsjuka förut å då har de varit betydligt mer.. Men sen kom ju febern plötsligt också... Jaja visar sig under dagen :/

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~