• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • mhpo

Jag fyller 27 i februari maken är 30 och det blir vårt första barn. 

• louise1983
    Madelen21 skrev 2013-01-12 07:30:13 följande:
    Gomorron allihop
    Villken natt här blev... kl 12 inatt vakna min sambo me ett ryck tände lampan å så hörde vi nå hulkning... Minsta sonen satt i sängen brevid min säng å hade spytt,,,,, Tyckte han verka hängig igår kväll å ovanligt trött runt 8 trots att han sovit i bilen när vi var iväg en vända på em... tänkte inte på de nå mer... vakna å fick ta rätt på spyor och första tanken: jaha magsjuka!! Sen har d inte blivit nå mer spya... men dock har han vaknat igen vid kl 04 å ville se på en film så då lät ja han göra det i sängen sen somna han igen å nu är han vaken... tog tempen å visst 38,8
    gett supp å han vill dricka vatten iaf... Undrar såklart va detta är... Magsjuka lr inte? Tycker han borde ha spytt flera ggr isf?? Hm eller så är han som sin far å klarar sig lindrigt undan.... men han har haft magsjuka förut å då har de varit betydligt mer.. Men sen kom ju febern plötsligt också... Jaja visar sig under dagen :/

usch va eländigt.. Krya på er!
  • Madelen21

Men jag har svårt å tro att d är magsjuka... Han dricker iaf bra men feber är väl de enda... hög oxå 38,8
    gett supp alvedon nu kl 7

Bara å vänta å se om övriga i familjen oxå blir sjuka.. håll tummarna att vi inte blir sjuka vi ska ju på ul nästa v.. fast blir  vi sjuka nu så lär d ha gått över till dess isf iomed att d är på onsdag...

• Sagolina

Kul att läsa lite om er alla!

Jag är 23 (fyller 24 i juli) och sambon 24. Första barnet för oss:) 

• Asivol

Madelen21: usch krya på er! Pratade med min syster igår, de bor också i Dalarna. Där låg båda barnen och hennes man med feber + att barnen hade spytt en enstaka gång. Enligt henne så gick detta nu... Så hoppas ni andra slipper bli sjuka och att det inte är magsjuka!

• Madelen21

Asivol ja jag vet ju att det går sånt...  fy fasen.. jag har ul på onsdag å vill INTE bli sjuk till dess.....

• Oreos
    Madelen21 skrev 2013-01-12 08:04:50 följande:
    Men jag har svårt å tro att d är magsjuka... Han dricker iaf bra men feber är väl de enda... hög oxå 38,8

Bara å vänta å se om övriga i familjen oxå blir sjuka.. håll tummarna att vi inte blir sjuka vi ska ju på ul nästa v.. fast blir  vi sjuka nu så lär d ha gått över till dess isf iomed att d är på onsdag...

Jag tror på magsjuka (tyvärr), den är ju olika från person till person, och även olika varje gång man får den. Det som ger en person en kräkning kan ge en annan person kräkningar i ett dygn. Har jobbat inom vården så där har jag sett mycket magsjuke elände..

• MissMe83

Någon mer än jag som sover som en kratta på nätterna? Tar en evighet att somna, kliar över hela kroppen, spänner som attan i livmodern.
    Sedan har jag mängder av konstiga drömmar.
    Vad beror det på att min livmoder spänner så mycket på kvällarna? Är rätt obehagligt, men gör inte ont

• Amye
    Madelen21 skrev 2013-01-12 08:04:50 följande:

Vi hade sånt hemma spydde 1 dag sen gick det nästan 48 timmar så spydde nästa och så höll det på i två veckor...Bara spydde 1 gång:( Så jag tror nog med att det är magsjuka
    Ebba,My,Sally,Hannes,Charlie och lilla DU i magen BF 26/6-2013
  • Madelen21

Ååå fy fasen.. jaha bara å vänta på att övriga familjen ska bli sjuk å nu då....
    Som sagt så hoppas jag att jag får d idag lr i morgon så d hinner gå över till onsdag... jag har ul då juh å jag har ju gått å väntat å längtat....

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~