• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Sagolina

MissMe: Joo, just barnvagnen har jag faktist lite funderat med, men tänkte sen att om jag inte hinner få den i tid finns det ju flera i bekantskapskretsen som har barnvagnar överlopps, så jag kan säkert låna av någon de första veckorna i fall det behövs!
    Hoppas dock på att dessa negativa tankar snart skall dämpas och försvinna, så att jag "får" börja titta på babysaker!  

• Sagolina

Någon mera än jag som är trött på vintern redan? Är verkligen ingen vintermänniska, utan älskar sommar och grönt. Odling och trädgård är mina största intressen, så nu har jag bäddat ner mig i soffan (med ryggen mot fönstret så att jag inte ser verkligheten) och läser trädgårdsbloggar från sommaren 2011:P 

Och tänk,i vår och sommar får vi gå runt med våra babymagar och senare våra babyn!!Kommer bli bästa sommaren någonsin!

• Caroliin

Glad jag blev när jag ställde mig på vågen i morse. +1,7 kg och jag som trodde jag gått upp 4kg. Skönt.
    Har ju redan lite på kroppen sen innan..

• MissMe83

Sagolina: nu är du då pass långt gången att du kan börja njuta det är ovanligt att något händer nu. Ring din bm och be om att få lyssna på hjärtat. Det lugnar mycket

• Madelen21

trött på vinter d är d fler som är... magen börjar bli såpass stor att jackan snart inte går att få ihop...
    å köpa nån ny jacka som man sen inte kan ha känns inte alls lockande....
    jag längtar till vår å värme...
    Nu har jag börjat känna bäbis både morgon och kväll.. men bara om jag är still och inte gör nåt speciellt.. typ när ja sitter här å läser... då börjar den röra sig :) 

• Sagolina

MissMe: Har imorse varit på besök på rådgivningen och lyssnat på hjärtat, men ändå kan jag inte släppa tanken på att något skall gå fel... Hoppas på att jag kan börja njuta mera efter ul nästa vecka, då alla organ mm. är kollade! Lite har det lugnat mig att börja känna sparkar, så kommer väl nog bli bättre med tiden!:) Och så knns det bra att kunna skriva av sig här på forumet!:)

• MissMe83

Madelene21: jag har köpt en vårjacka för om nån vecka kan jag inte ha min vinterjacka mer. Vägrar köpa en ny vinterjacka jag bara kan ha en månad. Så får packa på lager på lager så länge

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~