• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Acantha
    Baby Lei skrev 2013-01-15 13:46:00 följande:

Grattis!! Vad häftigt med ett helt gäng killar :)
    Fick du ett till ultraljud inbokat för att hålla koll på minstingen?

Tack! Ska till läkaren den 28/1 och tuk den 2/5! Jätte skönt att de håller koll på dem.
  • Oreos

Min sambo sa till mig i helgen att  'nu syns det ju även när du går att du är gravid!'
    Hrmm.. märks kanske att man har lite problem med fogarna ibland då.. ;-P

• MissMe83

Oreos: har min man också sagt fast han uttryckte det lite råare

Var his sjukgymnasten idag. Hon ville varken ge mig akupunktur eller tens pga att min graviditet är högrisk. Jaha det kunde dom väl klämma ur sig innan så hade jag sluppit släpa mig dit

• Baby Lei
    Madelen21 skrev 2013-01-15 12:58:40 följande:
    köpte mig ny jacka idag.. å tog storlek large å den bör räcka...
    hade sån tur d va rea så 499 skulle kostat 1200 :)

Melany Tuxer Vit
    Snygg!
  • Baby Lei
    MissMe83 skrev 2013-01-15 14:30:21 följande:
    Oreos: har min man också sagt fast han uttryckte det lite råare

Var his sjukgymnasten idag. Hon ville varken ge mig akupunktur eller tens pga att min graviditet är högrisk. Jaha det kunde dom väl klämma ur sig innan så hade jag sluppit släpa mig dit

Nemen åh vad jobbigt. Det borde de ju ha sagt såklart!
  • Natan

Nu ska jag klaga lite igen.... Inte nog med illamående och foglossning nu har jag även fått analklåda :( orkar inte med detta! Vill bara må bra!!!

Är det fler än jag som lider av svår ångest och är livrädda för att föda?

• cj2
    Natan skrev 2013-01-15 14:55:59 följande:
    Nu ska jag klaga lite igen.... Inte nog med illamående och foglossning nu har jag även fått analklåda :( orkar inte med detta! Vill bara må bra!!!

Är det fler än jag som lider av svår ångest och är livrädda för att föda?
    Har fått hemorrojder är jag näst intill hundra på! *suck*
  • Natan

Cj2: :( fy vad jobbigt! Jag använder en salva som heter ac3 comfort. Hoppas den fungerar!

• AlexandraViberg

Ska få köpa en massa newbie kläder av mammas makes dotter idag som hennes lilltjej växt ur.
    Älskar den kollektionen från kappahl, de känns så naturnära på något sätt! Himla fint! Så är glad att jag får köpa massa i de minsta storlekarna lite billigare :)

Fick även hem en UR söt villervalla klänning, enda jag köpt som faktiskt har tjejfärger, ljust lilla och en liten mörkare men ändå också ljuslila randigt. Kan inte förklara men blev så mysig och varm i kroppen då jag såg denna lilla lilla klänning framför mig i storlek 50! :D

The greater the fight, the greater the victory! BF Juni 2013 | Dotter -07
  • MissMe83

Kan inte låta bli att fnissa lite åt alla dessa gravid krämpor . Herregud vad kroppen blir galen när den bär ett barn. Mammans behov finns inte på kartan. Vi bär verkligen små iglar, älskade vackra iglar som ger oss illamående, svullna ben, foglissning, hemorojder och analklåda, liten blåsa , finnar och graviditets klåda. Shit vad starka vi är som står ut! Är det bara jag som tror att män inte hade fixat det ?
    Min man är förkyld.... Och döende! Ha ha

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~