• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Madelen21

MissMe: vart köpte du den?
    tycker d är så svårt å veta va man ska köpa för storlek juh... ja har i normalt fall storlek medim (40)... å undrar om jag skulle ha 42 lr 44 nu? eller large? ååå va svårt :( 

• Kickilina

Ja, babysaker! Fastän hela källarförrådet är fullt så vill jag bara köpa mer (grymt i-land...i know!) Älskar, som så många andra, Kappahls Newbie men nu har även Lindex snöat in på lite samma underbara babykläder. Jag tänker köpa en massa vitt!! Virkat/stikat...allt vitt! Känns så grymt sommar och så får man passa på med vitt innan de behöver börja med solskydd och kletar ner sig.

Vet att vi har en bildtråd....

• Madelen21

åå ja sitter å kollar runt efter nån jacka men var i hela friden ska man hitta nån som man kan ha dels nu men även sen i vår?? suck.. å alla kostar skjortan :/

• MissMe83

Madelene: köpte på hm, kan ju alltid byta om den är för liten. Jag är också lite osäker på storleken eftersom jag kommer ha massa tröjor under. Tror jag får byta till strlk 40 faktiskt.

Ung mamma: alltid kul å veta vi ska åxå ta reda på det.
    Men jag vägrar köns färgerna. Jag köper det som är fint och sedan har det ingen betydelse vilken färg.

• elinile
    Kickilina skrev 2013-01-15 10:39:57 följande:
    Ja, babysaker! Fastän hela källarförrådet är fullt så vill jag bara köpa mer (grymt i-land...i know!) Älskar, som så många andra, Kappahls Newbie men nu har även Lindex snöat in på lite samma underbara babykläder. Jag tänker köpa en massa vitt!! Virkat/stikat...allt vitt! Känns så grymt sommar och så får man passa på med vitt innan de behöver börja med solskydd och kletar ner sig.

Kommer denna underbart söta bild från LIndex?
  • Båtmorsan

Ler igenkännande:)
    Vägrade könsfärger oxå..... Men efter 4 söner kommer det bli vitt och gammelrosa OM det blir en liten tös :) kommer shoppa ihjäl mig i så fall :))
    Jag och mina 2 syskon på pappas sida har 10 söner tillsammans

• Baby Lei
    Kickilina skrev 2013-01-15 10:39:57 följande:

ÅÅåååååh vad fint! Precis i min smak :)
  • Madelen21

Sitter här smått förbannad över att ha blivit blåst...
    Hade annons på blocket på min syskonvagn å en tjej skulle köpa å ja skulle skicka m bussgods... hon påstog sig ha fört över pengar... inga pengar å ja har väntat en hel vecka.. skicka inte vagnen innan... å nu skulle hon int ha den.. är så less ja behövde pengarna nu... jävla skit så nu har ja lagt ut den på annons igen....  

• Acantha

Varit på rul idag och fått se mina busar! Allt såg bra ut. Dock vill de kolla 2:an lite extra då den är mindre än 1:an. Är inte orolig eftersom det varit ungefär samma skillnad hela tiden.

Och så vet jag att jag kan använda sonens kläder till båda :)

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~