• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Kickilina

Ja, bilden är från Lindex...men det är precis så jag hoppas min Vide kommer se ut I alla fall i de kläderna...

• Ung Mamma 91
    MissMe83 skrev 2013-01-15 10:44:17 följande:
    Madelene: köpte på hm, kan ju alltid byta om den är för liten. Jag är också lite osäker på storleken eftersom jag kommer ha massa tröjor under. Tror jag får byta till strlk 40 faktiskt.

Ung mamma: alltid kul å veta vi ska åxå ta reda på det.
    Men jag vägrar köns färgerna. Jag köper det som är fint och sedan har det ingen betydelse vilken färg.
    True that :)
  • Madelen21

köpte mig ny jacka idag.. å tog storlek large å den bör räcka...
    hade sån tur d va rea så 499 skulle kostat 1200 :)

Melany Tuxer Vit

• Baby Lei
    Acantha skrev 2013-01-15 12:08:36 följande:
    Varit på rul idag och fått se mina busar! Allt såg bra ut. Dock vill de kolla 2:an lite extra då den är mindre än 1:an. Är inte orolig eftersom det varit ungefär samma skillnad hela tiden.

Och så vet jag att jag kan använda sonens kläder till båda :)

Grattis!! Vad häftigt med ett helt gäng killar :)
    Fick du ett till ultraljud inbokat för att hålla koll på minstingen?
    Ung Mamma 91 skrev 2013-01-15 12:34:26 följande:
    Nu har vi varit på RUL! Det visade sig att det är en liten tjej! Fick glädjetårar då jag fick se! Så himla UNDERBART ! <3

Grattis! Visst blir det SÅ mycket verkligare när man får veta vad det blir? Det är så häftigt tycker jag!!
    AlexandraViberg skrev 2013-01-15 12:59:06 följande:
    Kickilina: resonerar likadant själv! Vitt, naturvitt, brunt och om något rosa så typ gammelrosa. :)
    jag också :) Ska ärva en hel hög med fantastiska barnkläder från min syster som bor i Frankrike. Lyllos mig hahaha!  Älskar franska barnkläder!

• Kickilina
    Ung Mamma 91 skrev 2013-01-15 12:34:26 följande:
    Nu har vi varit på RUL! Det visade sig att det är en liten tjej! Fick glädjetårar då jag fick se! Så himla UNDERBART ! <3
    Nämen, åh, så kul! Lillasyster...hm...hon kommer bli bortskämd
Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~