Madelen21 skrev 2013-01-17 11:26:53 följande:
Hej tjejjer
åå mina riktiga cravings är verkligen semlor.. åååå va gott.. har just ätit semla å d va verkligen super gott...
Nu ska jag ta å röjja upp här får främmande kl 13 å sen ikväll kommer en tjej å köpr min syskonvagn.. är i behov av en annan modell å ska ut å kika i morron :)
Åhhh Gud!! Jag älskar semlor, och nu har ju Valhallabageriet börjat sälja sina.. De godaste jag NÅGONSIN ätit!!! Jag döör godhetsdöden :) hahaha!
Elfwinter84 skrev 2013-01-17 11:26:53 följande:
Ultraljudet gjort och allt såg bra ut. I magen ligger en liten kille =)
Grattis! Vad mycket killar vi får här inne! Visst är det underbart att allt ser bra ut så här långt!! Hurra hurra!
cj2 skrev 2013-01-17 13:17:20 följande:
äter för övrigt niferex och aco gravid.. men jag tänkte bara dricka en berocca nu för att det är så gott! Kan väl inte vara farligt?
Jag hade varit lite försiktig med att överdocera vitaminer som gravid. Särskilt som du redan äter gravid-vitaminer.
Och dubbelkolla att det inte är a-vitaminer i Berocca!
MichelleRagnarsson skrev 2013-01-17 13:45:03 följande:
Nej, är inte förstoppad men det gör som ont. Samma sak på morgonen om jag vaknar och är kissnödigt, då har jag jätteont tills jag sätter mig på toaletten, det minskar ju mer urin som kommer ut. Låter säkert helknasigt men nu har det som gått över till molande värk/mensvärk. Vill som intala mig att det är växtvärk, men när man håller på att sacka ihop av smärta känns det som att det gått för långt, fördelen är att den smärtan inte håller i sig så länge. Vet inte om det beror på att jag är uppe i en hetsig och stressig tentaperiod och äter lite dåligt.
Jag tycker att du ska kolla upp så att det inte är en urinvägsinfektion. De kan ju te sig lite olika, och är inte så bra att gå och dra på för oss preggosar. Bättre kolla en gång för mycket!