• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • ThereseJohansson

Natan: låter bra att du kollar upp det :) hade jag med gjort om jag mått så för fy vad läskigt det är!

• ThereseJohansson

Usch å fy vad jag är känslosam just nu! I torsdags var det 9år sedan jag åkte hem (6mil) då 19år gammal, för att umgås med mina underbara föräldrar och på kvällen fick pappa en stor hjärnblödning när vi kollade på tv...vi vakade över han och i natt är det 9år sedan hans kropp helt sa stopp...känns så orättvist att han inte fick vara med på vårat bröllop i sommar och att han inte kommer få träffa våran lilla kille...han hade älskat att bli morfar! Kommer ihåg hur glad han var över att jag och min pojkvän hade träffats och hur mycket han tyckte om honom...tänk om han vetat att det är den killen jag gifte mig med och bildar familj med...han hade vart sååå glad för våran skull...älskade lilla pappa...

Behövde bara ventilera mig!

• Sömntutan

Therese: Beklagar så! Men jag lovar dig att han vet allt vad som skett i ditt liv. Han har med all säkerhet funnits vid din sida hela tiden. Ta hand om dig! Kram

• Madelen21

gomorron allihop

Ja börja äta järn i fredags å sen dess börja ja må illa och känner mig blaha av å till.. Nu kom vi fram till ( jag och min bm) att jag ska testa å ta 1 tablett var 3e dag...

är så trött av å till. idag ska vi ut å titta på syskonvagn igen å se va som finns för mer alternativ än just den vi tittat på. å så ska vi äta på mc donalds har ja lova dottern sen hem till min sambos far och hjälpa dom koppla in nån ny spis.. Jag är trött :/ Fick  mitt gravid paket från allt för föräldrar i förra v å då får man hämta ut en body gratis på kappahl så d tänkte ja även göra idag.¨

• MissMe83

Babyplus har vi åxå hittat vår vagn på. I Sverige kostar den över 8000 med alla tillbehör där blir det 5700.
    Mailade dom igår med en fråga, 20 min senare hade jag svar. Bra service alltså

• Baby Lei
    ThereseJohansson skrev 2013-01-27 00:24:02 följande:
    Usch å fy vad jag är känslosam just nu! I torsdags var det 9år sedan jag åkte hem (6mil) då 19år gammal, för att umgås med mina underbara föräldrar och på kvällen fick pappa en stor hjärnblödning när vi kollade på tv...vi vakade över han och i natt är det 9år sedan hans kropp helt sa stopp...känns så orättvist att han inte fick vara med på vårat bröllop i sommar och att han inte kommer få träffa våran lilla kille...han hade älskat att bli morfar! Kommer ihåg hur glad han var över att jag och min pojkvän hade träffats och hur mycket han tyckte om honom...tänk om han vetat att det är den killen jag gifte mig med och bildar familj med...han hade vart sååå glad för våran skull...älskade lilla pappa... Behövde bara ventilera mig!

Livet är så konstigt, allt kan förändras på ett ögonblick. Jag kan bara ana vilken sorg det måste vara att inte få dela den här glädjen med sina föräldrar.
  • ThereseJohansson

Sömntutan: tack snälla! Känns bättre idag :)

• ThereseJohansson

Baby Lei: jo det oerhört tungt ibland speciellt vid stora händelser i ens liv som man vet att han älskat att få uppleva...

Men som sagt, känns lite bättre idag...

• MissMe83

Theresejohansson: åh vad jag blir ledsen av att läsa vad du gått igenom. Får blinka bort tårarna här. Ingen ska behöva förlora en förälder så ung.
    Jag är övertygad om att din pappa finns med dig och ser dig.

Min farfar var som en pappa för mig, jag tycker mig känna hans närvaro ibland.

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~