• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • AlexandraViberg
    MissMe83 skrev 2013-01-27 19:27:55 följande:
    Någon som har en teori om vad bebis sysslar med när det vibrerar i magen? Känns jätte häftigt men jan inte fundera ut vad den hittar på där inne när det sker
    Har hört att om det är en pojke så ryser den till när den kissar och det kan kännas som vibrationer, vet inte om det är så även såhär tidigt i grav men kanske? ;P
    The greater the fight, the greater the victory! BF Juni 2013 | Dotter -07
  • sofie och laura

Hej alla Goa vänner!
    Har haft fullt upp och ser att det är vagns prat, ligament foglossnings diskussion samt mini sammandragningar.
    Vagn blir en vit Emmaljunga i skinn och svart chassi :0), foglossning får jag om jag stått en hel dag ;0( bläääää

Angående att känna bebis är lite oroväckande ibland känner inte prinsessa så mkt bara att d Nicklas och om jag böjer mig för att ta upp ngt att ngn liten puttar till i magen ben inget annat är i v 19+4 ??? Ngn mer?

Sedan skickar jag kramar till dig som känner en stor saknad av sin fader, det jan gå så fort för fort!!! Puss

• MissMe83

Alexandra: aha vad spännande är ju i v 21 så det är väl inte omöjligt att känna det då. Men jösses vad min grabb kissar ofta i så fall ha ha

• AlexandraViberg
    MissMe83 skrev 2013-01-27 19:57:02 följande:
    Alexandra: aha vad spännande är ju i v 21 så det är väl inte omöjligt att känna det då. Men jösses vad min grabb kissar ofta i så fall ha ha
    Haha ja alltså de kissar ungefär var 45.de minut sa min ultraljudssköterska! Kan det stämma med dina vibrationer?
  • Madelen21

sofie och laura:
    Jag var iväg å kolla syskonvagnar idag igen å jag har ångrat mig nu angående babytravel lasvegas...
    Sonens huvud tog nästan i sufletten så den blir det inte... Vi provade babyjogger city select och den kändes bra, fast jag är ju lite emot det där att ena barnet ska sitta bakom och andra framför... men den verka smidig mm.. kom hem å kollla runt på nätet å hitta den  på kopbarnvagn för en hel del billigare än babyproffsen,dessutom kan dom skicka med post hem mot en kostnad. Men de kan nog va värt. Har bara hört positivt om kopbarnvagn.se 

Annars vet jag inget alternativ just nu... vill ju gärna ha en där barna sitter brevid varann men men.. svårt å hitta nåt som uppfyller alla krav :/ 

• AlexandraViberg
    MissMe83 skrev 2013-01-27 20:07:06 följande:
    Alexandra: ja det kan det nog, ibland oftare med
    Spännande! Kanske stämmer då! :)
  • Madelen21

jag väntar ju också en pojke och jag har nog oxå känt dom där vibrationerna ibland :)

• sofie och laura

Madelen21: jag skulle ju ha prompt en syskonvagn men detta blir nog en Emmalju ha singel! Hoppas att jag inte ångrar mig nu ju hihi
    Sitter ff på akuten med fina Alvin 41,6 i feber andra dagen så prover har tagits och hoppas på hemgång!!!!!

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~