• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • mytol

Ååååhhh, idag slog verkligen bebissuget till ordentligt.

Jag och sonen var å hälsade på hos min gamla arbetsplats BB i norrköping å de var så kul å träffa alla gamla jobbarkompisar å slänga en blick eller två på små söta bebisar .

Kändes så himla kul å höra alla säga att vi ses i juni då!

Åhhh, vad jag längtar nu! Jag sa att ja kommer definitivt inte vilja gå på tidig hemgång så dom får räkna med att pyssla om mig några dagar .

Träffade en av mina favvobarnmorskor som jobbar med ultraljud, tyvärr så gick ja förbi hennes rum 5 minuter för sent   . "hade du kommit för 5 minuter sen så hade du kunna lagt dig å så hade storebror kunnat fått sett sitt syskon men nu har ja slagit av alla apparater". Nedrans oxå .

• Madelen21

mytol: attans vilken otur att hon hunnit slå av apparaterna  :)
    I morron får ja besök av en vän och hennes dotter ska bli så kul.
    Sitter här å är lite mör i kroppen hållt på å röjjt hela dagen å varit på promenad till min ica.. ska iväg på storhandling snart när sambon kommer hem. Bebben är helvild i magen nu.
    Men om jag drar upp tröjjan å vill titta på magen hur den rör sig ja då slutar den :)
    En busig liten bäbis :) har köpt 2 babyplagg av en tjej på blocket idag som jag nog får i veckan :) söta byxor me bondgårdsmotiv å ett par sparkbyxor :) super pris :) 

• mytol

Madelen21:
    Ja, de var en nedrans otur.

Drömde inatt att min sambo inte hann komma i tid till förlossningen men däremot så jobbade min bästa vän så hon fick vara med.

Å idag frågade hur jag tänkte kring våra sambos golfresa som är varje år i slutet av maj. Svara samma som till sambon, de e ju lugnt jag har ju slutat jobba då.

men om du får bebis då?

ehhh, aaa just det!

Hon skoja å sa att de gör inget ja kan va med istället, hehe! Samma som hon sagt till sin sambo

Så nu e ja lite konfundersam.... Gick ju över 12 dagar sist.
    Golfresan är 23- 26 maj, nånstans i sverige. Bf är 10 juni..... svårt.....

• Madelen21

mytol: Ja det är ju liksom lite svårt å veta om bäbisen kommer före lr efter bf... jag har gått över 3 dagar första barnet och 9 andra... så ja räknar nog me att min midsommar tillbringas på förlossning/bb :) Fast jag ser helst att bäbis kommer före midsommarafton. Min sambo sa så han också att du får allt se till att barnet kommer före.. haha... ja ja får väl göra mitt bästa... fast ja har gjort allt för att bäbis ska komma före förut och inget har funkat :)
    jaja dä blir som d blir.. Nu ska ja hoppa i nå finare kläder å bege mig mot stan å storhandla på willys :) 

• Natan

Inatt drömde jag att jag födde en hundvalp som var rödhårig och en blandning av Dvärgpudel och mops :)

• Natan

Madelen: hahaha ja :) drömmar är bra märkliga ibland! Kanske drömde jag så för att jag har en röd Dvärgpudel och för att jag vill ha en mops :)

• MissMe83

Varför drömmer jag varje jävla natt att jag röker? Jag är gravid även i drömmen och har sån ångest över vad jag gör.
    Har varit rökare sedan 14 års ålder och slutade rakt av när jag blev gravid. Har inte tyckt det varit jobbigt alls men ändå drömmer jag det alltid.

Har börjat känna bebis sparka även när jag rör mig han gav mig en prakt spark på blåsan inne på Ikea idag grabben börjar bli stark ! Hi hi

• mytol

Jag hoppas ju att golfresan blir förlagd nånstans i närheten så att han isf kan hinna ta sig hem. Misstänker att de kan komma att gå fort då första bara tog 5 timmar. Självklart vill jag ju att han ska vara med men skulle fallet bli så att han inte hinner så vill jag ha min bästa vän där å de e upp till honom om han vill riskera att missa födseln. Jag tror innerst inne inte att de e nån fara, tror inte ja kommer få så pass mkt för tidigt å tänker inte be honom vara hemma bara för att ifall.....

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~