• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • LillStrumpan82

Träz: Jag är i v 4+2 och har inte särskilt mycket symtom! Öm i brösten och lite molvärk i magen bara. Men det är ju väldigt tidigt än så det kommer säkert

• AlexandraViberg

Just ja! Angående appar! Jag har provat många men hittat min absolut favorit!

"pregnancy +" sök på detta och den kommer upp för mig som nummer 2.
    "Pregnancy + helath & parenting ltd".
    Om man väljer "metric" på units i inställningar så blir det i kilo, cm osv.

Det står för varje vecka och dag lite info, man kan se hur stor den är i jämförelse med frukt, lägga in sin vikt, läsa om bebisens stjärntecken, tips om mat, träning, förlossning, namnlistor osv.
    Sen kan man använda den som spark räknare och värk räknare.

Tycker den är super, den är gratis första 3 månaderna sen kostar den 22 kr. Men jag ska köpa det iallafall!

Annars är "what to expect", 1177, babycenter och babygruppen också bra.

efter en lång kamp kom vårat + | Dotter-07
  • mamma 02

Känner ju ingenting i mina bröst. Det är väl att jag gjort en bröstförminskning och har genom gått en GBP - op.

ÄL 3/10 BIM 17/10
  • Annafredrika
    Önskan skrev 2012-10-16 17:35:20 följande:
    Okej låter som ett måste- var hittar jag det?? Hälsokosten eller nån special affär..

Frisören eller nätet!
  • AlexandraViberg
    Träz skrev 2012-10-16 19:02:50 följande:
    Hej tjejer..!
    Är det någon av er som inte har så mycket gravsymtom? Jag börjar bli lite orolig.. Jag känner av brösten lite grann, det lixom "bränns", men inge annat..! Kan kännas som mensvärk ibland.. Men annars ingenting..! Bör jag vara orolig..?
    Låter normalt tycker jag! Jag har också mensvärk och ont i brösten, sen att jag mår illa också är en annan femma. Kan tillägga att med dottern hade jag INGA symptom alls och hon är 5½ år nu, så det var ingen fara på taket!
    efter en lång kamp kom vårat + | Dotter-07
  • Fru Wennerström

hej tjejer! ser att ni pratar vikt och gravidmagar jag har väldigt lätt att gå upp i vikt annars, behöver bara titta på en pizza så äre +2kg! gick upp nästan 30kg med sonen! och hade innan denna graviditet fortfarande 7kg kvar hoppas inte lägga på mig lika mycket denna gång, grymt jobbigt att bära på och bli av med. förstår inte varför jag lägger på mig så mycket, äter nästan inge godis/annan gotta lr läsk. tack och lov syns inte magen så värst mycket ännu, de e bra, då kan jag dölja det på jobbet ett tag till

• Träz

Tack för era svar tjejer!
    Då ska jag försöka slappna av och njuta lite!

• Madelen21

ä d nån som vet nån bra sida på nätet där man kan köpa mammakläder till bra pris???

tradera
    blocket

där kollar jag dagligen...
    har köpt mammabyxor å tröja ifrån hm också...

men kan gärna tänka mig å köpa begagnat. 

• mamma 02
    Madelen21 skrev 2012-10-16 19:25:02 följande:
    ä d nån som vet nån bra sida på nätet där man kan köpa mammakläder till bra pris???

tradera
    blocket

där kollar jag dagligen...
    har köpt mammabyxor å tröja ifrån hm också...

men kan gärna tänka mig å köpa begagnat. 

Jag har fullt med kläader att sälja.
    ÄL 3/10 BIM 17/10
  • Madelen21

jaha

vad har du för nåt då?
    har du nåt i storlek 38/40? mammakläder?
    vill inte betala för mkt. kan int du ta kort på va du har å skicka till min inbox? 

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~