• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Madelen21

hej allihopa
    jag börja må illa igår kväll å gjorde i morse.. inget under dagen...
    nu håller jag på att steka älgbiff till middag :)
    sen fick ja lov å ringa sambon å be han åka in å köpa chips åt mig :) gotte sugen :) igår kväll fick ja lov å baka kladdkakamuffins :) 

• wassan
    Madelen21 skrev 2012-10-16 15:59:04 följande:
    hej allihopa jag börja må illa igår kväll å gjorde i morse.. inget under dagen... nu håller jag på att steka älgbiff till middag :) sen fick ja lov å ringa sambon å be han åka in å köpa chips åt mig :) gotte sugen :) igår kväll fick ja lov å baka kladdkakamuffins :) 

Åh så gott har varit kladdkaka sugen länge ;)) har inte lust att baka men ÄTA GÄRNA
  • mysmamman2

Mamma02:

Då är du kanske inte gravid om
    Du fått mens och även testat negativt!
    Så fick jag, mensen va 4 dagar tidig förra månaden!

• Madelen21

ush å fy.. kunde inte äta maten... bläsh.... sambon har åkt å köpt chips åt mig :) haha
    får väl äta nåt annat, d enda ja kan äta är smörgås m ost å gurka å aromat, haha... :) 

• AlexandraViberg

Jag har gått ner 1.5 kg sen jag plussade! Och tagit magbild på 4+0, 5+0 och 6+0.. Ser bara smalare ut.. Jäkla skit kropp vad less jag blir! :P
    Vill ju GÅ upp om än bara lite!

efter en lång kamp kom vårat + | Dotter-07
  • Blåbärssaft

Vad gott det låter med både chips och kladdkaksmuffins!! Här har jag inte fått i mig särskilt mycket under dagen. Halsflussen gör det så svårt att svälja :( Har försökt med soppa och proviva men det gör så jäkla ont och som grädde på moset har jag idag haft "illamående de lux"

LindaMJ skrev 2012-10-16 15:29:43 följande:
    Jag som inte har så mycket koll på graviditen då det är min forsta tänkte tipsa om en sida som jag känner att man kan förlita sig på då man kan bli lite osäker på endel artiklar.
    landstingets info om graviditet:
    www.1177.se/Tema/Gravid/Graviditeten
    Tack för info om en bra sida! Känns pålitlig och vettig!

• wassan
    AlexandraViberg skrev 2012-10-16 16:21:49 följande:
    Jag har gått ner 1.5 kg sen jag plussade! Och tagit magbild på 4+0, 5+0 och 6+0.. Ser bara smalare ut.. Jäkla skit kropp vad less jag blir! :P Vill ju GÅ upp om än bara lite!
    efter en lång kamp kom vårat + | Dotter-07

Snart så kommer du gå upp och kommer tänka "Neeejj vill ner i vikt" haha det kommer snar ;)) jag längtar tills magen börjar synas..
  • Natan

Hej hej, 
    Jag är gravid i vecka 6 (5+3) och väntar mitt första barn tillsammans med min blivande man. BF 15 Juni!

• mysmamman2

Natan: Välkommen

Hm jag har hört att man inte ska äta aromat ..... Skit glutamaten den innehåller...

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~