• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • monika84
    e1977 skrev 2013-02-23 17:01:36 följande:
    Tvåönskarblifler: vi har beställt en brio smile. Var helt inställd på att köpa begagnad då vi inte kunde hitta nån favorit, men när vi fick känna på smile sa sambon att den tar vi :). Himla smidigt med babyskyddet, bara klicka på. Lättkörd. Känns bra :). Det enda jag funderar över nu är en sak som jag läste på ett forum.. Att om barnet blev långt tidigt så fick det inte så bra plats i sittdelen. Men inte vet jag?
    Vi funderar också på brio smile eller brio happy vad tycker ni?
  • MissMe83

Aj aj varför har jag ont i vänster skinka ner i benet? Har haft det nu några dagar. Vaggar ju som en anka

• gorek86
    MissMe83 skrev 2013-02-23 17:17:48 följande:
    Aj aj varför har jag ont i vänster skinka ner i benet? Har haft det nu några dagar. Vaggar ju som en anka
    låter som ischias, det känner jag också av vissa dagar.
  • ThereseJohansson

Min BM, läkare och sjukgymnast har alla sagt att foglossning ofta misstags för ischias...så kan vara fogarna vid ryggen som gör det..så har jag plus hela vägen fram till blygbenet....

• MissMe83

Therese: jag har ju ont i blygdbenet och länd ryggen också. Och den senaste tiden även i svans kotan

• Meoow

Någon mer med mycket sammandragningar? När ska man kolla upp det?
    Mina gör inte ont, men de känns ju ganska obehagliga till och från och nu har jag så många att jag inte orkar räkna hur många det är per dag. Får även en del i vila.. Är detta normalt? 

• Kickilina

Missme, gött!!! Ligger just nu i en av sviterna med magen i vädret trött i kroppen efter spat. Snart ska vi snygga till oss och ta oss till baren

• ThereseJohansson

MissMe: tycker det låter som foglossning...jag blev sjukskriven på 50% för att kunna vila mer och på så sätt bromsa det och tror faktiskt det hjälpt mycket...

Har även gått på akupunktur men tycker inte det har gett så bra effekt tyvärr...

• MissMe83

Kicklina: åh nu längtar jag! Vad har du på dig i spat? Jag vet inte om jag har något som passar allt har lixom blivit litet. Har en baddräkt men då kan man ju inte skrubba magen. Njut nu av kvällen

Meooow: har åxå mycket sammandragningar främst på kvällarna. Tror inte det är någon fara om det inte gör ont eller kommer mycket regelbundet.

Therese: jag har varit sjukskriven sedan v 9 så där har jag ju en fördel. Men kan även smärtan i skinkan och benet handla om foglossning?

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~