Tvåönskarblifler skrev 2013-02-22 23:45:03 följande:
Hej på er. Läst lite här ett tag, men aldrig tagit mig för att skriva. Haft en jobbig graviditet både psykiskt och fysiskt då jag gick igenom nästan hela förra gången, men förlorade lillgrabben i åttonde månaden i somras. Nog om det, ska inte skriva mer om det, finns andra trådar just för sånt. Vi är beräknade till 29/6. Har nu börjat kika på vagn.. förra gången beställde vi en Emmaljunga city cross, tänkte att vi ville ha en ganska rejäl eftersom vi kommer försöka få i alla fall ett till barn. Hämtade dock aldrig ut den, och tur var väl det, fick pengarna tillbaka på förlossningsgarantin. Nu när vi tittade tyckte jag att crossen kändes klumpig, så vi är istället inne på en brio smile, just för att den har lufthjul + låsbara hjul i fram samt fullt liggläge. Sen är ju brios babyskydd hyfsat billigt också och det är smidigt att kunna klicka fast det på vagnen. Eller är det en onödig grej? Någon annan som kikat på smilen? Rena rama djungeln detta :)
Hej och välkommen hit! Så fruktansvärt att förlora sitt barn i åttonde månaden! Hur mår du idag?
Grattis till den nya graviditeten! Jag har jättedålig koll på barnvagnar. Ska få syrrans gamla så där kan jag inte råda dig :)