• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • monika84

Har ni börjat kolla på vagnar eller köpt nån vagn?

• natlup

Inte så aktiv här. E mer aktiv i fb-gruppen. Vi väntar på våran donkey dou från Holland. Den bör komma om två veckor.
    Vill dock ha den nuuuu:P

Har oxå massa halsbränna å det ända som fungerar på mig är digestive kex :P

• Sagolina
    monika84 skrev 2013-02-23 23:06:01 följande:
    Har ni börjat kolla på vagnar eller köpt nån vagn?

Har inte börjt kolla på vagnar ännu, men i nästa vecka hoppas vi på att komma iväg! Då är vi redan inne i v26, så känns att det börjar vara dags ifall det är lite längre leveranstid!
  • Sagolina

Fick en angelsound av en kompis i försenad vändagsgåva igår! Såå fin present! Genast igår på kvällen testade vi den:) Härligt att höra lill*ns hjärta ticka på! Skall banda in på datorn någon dag, så att det finns sparat för framtiden!

• KerstinCecilia

Tack MissMe83

Hur har ni andra det med sömnen? Tycker ändå att jag sovit rätt ok, fram till nu! Går in i v27 i morgon och jag sover så dåligt! I natt till exempel gick och la mig vid 23, vaknade vid 02, var vaken i ca 1h, vaknade sen igen vid fyra, kissa, somnade om och vaknade sen igen vid 05, försökte somna om men det var lönlöst! Gick upp vid 06 har sedan dess sorterat papper på kontoret, kul! Eller inte!!! Ni som varit gravida innan, brukar det vara så här? Jag är ju helt slut om dagarna! 

• Madelen21

kerstin cecilia: Ja sömnen blir inte bättre ju längree i graviditeten man kommer, fast det kan vara olika från person till person, men jag väntar mitt 3e barn så jag vet hur det är.. Än så länge sover jag rätt så okej, fast det börjar bli jobbigt, bäbisen börjar bli stor och klämmer på blåsan mm så man får gå upp å kissa mm.. sen så är jag sjukt tät i näsan som gör det jobbigt.

men ja det hör till att inte sova så bra. 

• ThereseJohansson

Här är en till som inte sover så bra...men sån var jag innan graviditeten också...är jätte trött på kvällen runt 22-23 tiden och går och lägger mig, sover bra i ca 2-3h och sen är jag vaken varje timme men som sagt så var jag innan också så mellan v7-14 var ren lycka då jag kunde sova hur mycket som helst :)

• Kickilina

Missme: jag kör världens tajtaste bikini...allt väller över skrubbar gör man inne i duschrummet och då kör jag naket

• MissMe83

Kicklina: av vad jag sett på dina bilden så har du inget som kan välla ut , här är det a dra bullar! Ha ha ska gå igenom min bikini och baddräkt garderob å se vilket som ser minst jävligt ut hi hi, men något som framhäver baby bulan fint vill jag ha

• Zora

Jag sover jättedåligt! Vaknar 5-6 ggr per natt, eller typ varannan timme och måste gå och kissa. Gör dessutom ont i magen när jag är kissnödig så det är lite jobbigt att kliva upp.. Är nog minst 2 månader sedan jag sov en hel natt.

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~