Madelen21 skrev 2013-02-25 12:27:36 följande:
hej allihopa
sitter här å är väldigt sugen att köpa en angelsound, någon som vet nåt om den som finns på teknikmagasinet??
Japp, de ska ha angelsound!
MissMe83 skrev 2013-02-25 12:44:52 följande:
Baby lei: ja skönt är det inte

vad gör man för att bli av med det? Har så svårt att gå!
I vanliga fall är jag tränings narkoman! Det är mun stora hobby. Hoppas att jag kan fortsätta när bebis är född. En timme om dagen är allt som behövs!
Jag vet inte, om det är ischias så är det ju nerven som är i kläm. Kanske en kiropraktor kan göra något åt det?
Tvåönskarblifler skrev 2013-02-25 14:25:50 följande:
Baby Lei: Tack! Det går väldigt mycket upp och ner, men det blir helt klart lättare för varje dag som går. Vissa dagar gråter jag, hemma eller vid graven, andra känner jag mig glad och att hoppet ändå finns där för att det ska gå bra den här gången. Jag är bara väldigt trött på att vara gravid nu, blir två års graviditet till sommarn utan något gott slut hittils. Jag fick tidigt missfall innan också så nu får det bannemig gå bra den här gången tycker jag! Skönt att jag har lätt för att bli gravid i alla fall, man får tänka så. Och ja, det där med vagnen.. känns som att det får bli ett test med första också vet man bättre till andra. Alla har ju så olika mål och förutsättningar, huvudsaken är väl att barnet har något att åka i :)
Vilken resa ni har gjort de här två åren. Otroligt starkt att du orkade försöka igen, men jag kan också tänka mig att det är just det att ni försökte igen som gjort att ni orkat. Har ni kollat upp vad som gick fel i somras, så att läkarna kan hålla extra koll på dig?
Jag har också fått flera missfall och har inte förrän nu börjat känna en genuin glädje och tro på att jag faktiskt ska bli mamma i juni. Jag kan bara föreställa mig hur svårt det måste vara för dig att våga tro att det ska gå vägen den här gången.
Många kramar