Inlägg från: Madelen21 |Visa alla inlägg
  • Madelen21

~* Juni Bebisar 2013 *~

gomorron allihopa :)
    hoppas alla mår bra :) jag mår bra, idag snöar det i dalarna här jag bor :) 

• Madelen21

jag har ryggvärk och är ganska gasig i magen, minns att ja hade likadant när ja vänta sonen, då va gaserna så jobbiga, inte så kul när man ska jobba å va gasig i magen juh :)

• Madelen21

angående mammabyxor: jag har också redan dom på mig.. inte så skönt me nåt som spänner åt på magen

• Madelen21

idag har jag känt av illamående.. igår höll ja på spy när sambon stekte ägg i cocosfett.. d lukta så jäkla illa...
    så känslig för dofter är jag iaf... ush å fy...  idag vräker d ner regn här å ja skulle gå å hämta min dotter kl 14 på dagis.... känns inte kul, sen ringde min mamma å sa att hon kunde hämta :) tur man har en snäll mamma å skönt att ha mamma så nära :) vi bor typ 4-5 km ifrån varann. 

• Madelen21

gomorron allihopa...
    här har illamåendet börjat komma... mådde så illa igår kväll men inte så jag spydde...
    känner idag å, d känns i halsen... ush å fy.. hade tänkt gå på öppna förskolan me mina barn idag men det skippar vi... är hemma å tar d lugnt ist...  v 6 idag :) 

• Madelen21

tack :)
    här jag bor kan komma upp till 1 dm snö idag :)
    fast d stog att d va mest i norr.... så vi får se... ja bor i dalarna å uppe i idre hade d kommit en del snö. 

• Madelen21

ja redan.. ja ja längtar å till jul, å efter ul som kommer bli i typ januari för oss :)
    ska ta å göra frukost åt barna här... dottern vill prompt på öppna förskolan... jag är däremot int så sugen... men va gör man int för barna :) 

• Madelen21

hej allihopa
    jag börja må illa igår kväll å gjorde i morse.. inget under dagen...
    nu håller jag på att steka älgbiff till middag :)
    sen fick ja lov å ringa sambon å be han åka in å köpa chips åt mig :) gotte sugen :) igår kväll fick ja lov å baka kladdkakamuffins :) 

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~