~* Juni Bebisar 2013 *~
gomorron allihopa :)
hoppas alla mår bra :) jag mår bra, idag snöar det i dalarna här jag bor :)
gomorron allihopa :)
hoppas alla mår bra :) jag mår bra, idag snöar det i dalarna här jag bor :)
jag har ryggvärk och är ganska gasig i magen, minns att ja hade likadant när ja vänta sonen, då va gaserna så jobbiga, inte så kul när man ska jobba å va gasig i magen juh :)
angående mammabyxor: jag har också redan dom på mig.. inte så skönt me nåt som spänner åt på magen
idag har jag känt av illamående.. igår höll ja på spy när sambon stekte ägg i cocosfett.. d lukta så jäkla illa...
så känslig för dofter är jag iaf... ush å fy... idag vräker d ner regn här å ja skulle gå å hämta min dotter kl 14 på dagis.... känns inte kul, sen ringde min mamma å sa att hon kunde hämta :) tur man har en snäll mamma å skönt att ha mamma så nära :) vi bor typ 4-5 km ifrån varann.
grattis mysmamman 2 :)
gomorron allihopa...
här har illamåendet börjat komma... mådde så illa igår kväll men inte så jag spydde...
känner idag å, d känns i halsen... ush å fy.. hade tänkt gå på öppna förskolan me mina barn idag men det skippar vi... är hemma å tar d lugnt ist... v 6 idag :)
tack :)
här jag bor kan komma upp till 1 dm snö idag :)
fast d stog att d va mest i norr.... så vi får se... ja bor i dalarna å uppe i idre hade d kommit en del snö.
ja redan.. ja ja längtar å till jul, å efter ul som kommer bli i typ januari för oss :)
ska ta å göra frukost åt barna här... dottern vill prompt på öppna förskolan... jag är däremot int så sugen... men va gör man int för barna :)
mysmamman2: jag är också i v 6 idag :)
hej allihopa
jag börja må illa igår kväll å gjorde i morse.. inget under dagen...
nu håller jag på att steka älgbiff till middag :)
sen fick ja lov å ringa sambon å be han åka in å köpa chips åt mig :) gotte sugen :) igår kväll fick ja lov å baka kladdkakamuffins :)